نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

تریلر جدید انیمیشن Hey Arnold: The Jungle Movie منتشر شد

در حالی که تا پخش فیلم تلویزیونی Hey Arnold: The Jungle Movie یک ماه باقی مانده، شبکه نیکلودئون تریلری جدید از این انیمیشن منتشر کرد.

طرفداران شبکه نیکلدئون در هر بازه سنی وجود دارند و در حال حاضر کم کم مشغول آماده‌سازی جشن روز شکرگزاری خود هستند. جشن شکرگزاری امسال در بعضی از کشورها تقریبا با پخش انیمیشن Hey Arnold: The Jungle Movie (هی آرنولد: فیلم جنگل) همراه خواهد بود. فیلم تلویزیونی به‌شدت مورد انتظار «هی آرنولد: فیلم جنگل» که مخاطبان آن از هر سنی هستند، در روز جمعه ۲۴ نوامبر ۲۰۱۷ (۳ آذر ۱۳۹۶) از ساعت ۷:۰۰ شب تا ۹:۰۰ شب به وقت محلی به روی آنتن تلویزیون‌ها خواهد رفت. داستان این فیلم قرار است از جایی آغاز شود که نسخه تلویزیونی این انیمیشن در سال ۲۰۰۴ آن را رها کرده است. فیلم Hey Arnold: The Jungle Movie داستان گروهی از کودکان را حکایت می‌کند که یک هدف خیلی مهم برای خودشان در نظر گرفته‌اند. هدف آرنولد و دوستانش این است که به‌شدت تلاش کنند تا بتوانند رویای آرنولد را که پیدا کردن و به دست آوردن دوباره پدر و مادر گمشده‌اش است محقق کنند. فیلم Hey Arnold: The Jungle Movie قرار است به طور همزمان در چند شبکه یعنی نیکلدئون، تین نیک و نیک تونز به روی آنتن برود. 

کریگ بارتلت که سازنده نسخه اصلی و مجموعه تلویزیونی داستان آرنولد به نام «هی آرنولد» (Hey Arnold) بود، در این پروژه وظیفه دستیار نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی و همچنین نقش یکی از صداپیشگان را بر عهده داشت. عوامل و صداپیشگان اصلی سریال Hey Arnold در این فیلم هم حضور داشته و به صداپیشگی شخصیت‌ها پرداخته‌اند. فراچسکا ماریا اسمیت، صداپیشه انیمیشن شاهزاده مصر (The Prince of Egypt) در نقش هلگا و اندی مک‌آفی، صداپیشه انیمیشن تام و جری: فیلم سینمایی (Tom and Jerry: The Movie) در نقش فیبی، از جمله هنرمندان قدیمی و اصلی این مجموعه هستند. علاوه بر این دو، ما شاهد حضور هنرمندان جدید بااستعداد و تازه‌نفسی از جمله میسون ویل کوتن، بازیگر سریال Mad Men (مد من) در نقش آرنولد و بنجامین فلورز جونیور ملقب به Lil' P-Nut، بازیگر سریال کمدی Game Shakers در نقش جرالد خواهیم بود.

همچنین لین توران (صداپیشه اصلی شخصیت آرنولد) و جمیل واکر اسمیت (صداپیشه اصلی شخصیت جرالد) که از اعضای اصلی مجموعه بودند، این بار صداپیشگی شخصیت‌های مکمل را بر عهده داشته‌اند. این بار این دو هنرمند وظیفه صداپیشگی دو شخصیت چه و پائولو را که دو نفر از اعضای خدمه کشتی در سن لورنزو هستند، بر عهده داشتند. از طرف دیگر آلفرد مولینا، بازیگر فیلم مرد عنکبوتی 2 (Spider-Man 2) هم نقش لسوبرا را که شخصیت منفی و منفور داستان است، بر عهده داشته و صدای خود را به این شخصیت اعطا کرده است.

هنرمندان دیگری هم که وظیفه صداپیشگی را در این مجموعه بر عهده داشته‌اند و نقش‌های معروف خود را در این فیلم ایفا می‌کنند عبارتند از: جاستین شنکارو صداپیشه انیمیشن سریالی زنگ تفریح (Recess) در نقش هارولد، اولیویا هک صداپیشه انیمیشن سریالی مرد خانواده (Family Guy) در نقش راندا، نیکا فاترمن صداپیشه انیمیشن سینمایی عروسک‌های جعبه‌ای (The Boxtrolls) در نقش اولگا، دان باتلر بازیگر سریال کمدی فریژر (Frasier) در نقش آقای سیمنز، دن کستلانتا صداپیشه انیمیشن سریالی سیمپسون‌ها (The Simpsons) در نقش پدربزرگ، ترس مک‌نیل صداپیشه انیمیشن سریالی The Simpsons در نقش مادربزرگ، انتوئنت استلا بازیگر سریال Melrose Place در نقش استلا، کارلوس الازراکی صداپیشه انیمیشن سینمایی خوش‌قدم (Happy Feet) در نقش ادواردو، دوم اریرا صداپیشه انیمیشن سینمایی بازگشت به بارنیارد (Back at the Barnyard) در نقش ارنی، موریس لامارچ صداپیشه انیمیشن سریالی فیوچراما (Futurama) در نقش باب پتاکی، کت سوسی صداپیشه انیمیشن سریالی راگرتز (Rugrats) در نقش میریام، دنیل جودوویتز صداپیشه انیمیشن سینمایی داستان اسباب‌بازی (Toy Story) در نقش بیگ پتی، دانی کوکسی صداپیشه انیمیشن سینمایی لوراکس (The Lorax) در نقش استوپ کید، جیم بلوشی بازیگر سریال به گفته جیم (According to Jim) در نقش مربی ویتنبرگ و کریگ بارتلت در نقش مایلز.

Hey Arnold: The Jungle Movie

صداپیشگان و هنرمندان جدیدی هم که به این مجموعه پیوسته‌اند عبارتند از: گاوین لوئیس بازیگر فیلم Real Boy در نقش یوجین، جت جوگنزمایر صداپیشه انیمیشن سینمایی شیمر و شاین (Shimmer and Shine) در نقش استینکی، ایدن لوندافسکی صداپیشه برنامه رادیویی Comedy Bang Bang در نقش سید، لیا هیز بازیگر فیلم شکارچیان بابانوئل (Santa Hunters) در نقش نادین، نیکولاس کانتو بازیگر فیلم شادی غیرممکن (The Impossible Joy) در نقش کرلی یا فرفری، والی وینگرت صداپیشه انیمیشن سریال سونیک بوم (Sonic Boom) در نقش اسکار و استیون استنتون صداپیشه انیمیشن سریال Star Wars Rebels در نقش پیجن من.

بر اساس صحبت‌های شبکه نیکلودئون فیلم  Hey Arnold: The Jungle Movie قرار است پاسخ «تمام سوال‌های پاسخ داده‌نشده و طرح‌های تمام‌نشده مانند اینکه آرنولد در آخر می‌فهمد که پدر و مادر گمشده‌اش کجا بوده‌اند» را بدهد. همین‌طور این شبکه به تمامی طرفدارانی که این انیمیشن را که قبلا به صورت سریالی پخش می‌شد تماشا می‌کردند، توصیه کرده که حتما نسخه فیلم تلویزیونی آن را هم ببینند. شبکه نیکلودئون درباره انیمیشن هی آرنولد: فیلم جنگل توضیح داد:

قرار است در این فیلم به شخصیت‌های اصلی، مانند هلگا که دختری پیچیده و منفی‌باف است و همیشه دعوا راه می‌اندازد ولی پر از احساسات شدید است، همچنین فیبی که بهترین و وفادارترین دوست هلگا است، هارولد که زورگویی است با ظاهری بداخلاق ولی باطنی لطیف و احساساتی، راندا (یک طراح مد که از یک خانواده بااعتبار آمده است) و اولگا (خواهر بزرگ‌تر، دوست‌داشتنی، باهوش و زیبای هلگا) و همچنین شخصیت‌های دیگر زندگی جدیدی داده شود.

همچنین نیکلودئون اعلام کرد که طرفداران می‌توانند انتظار این را داشته باشند که در این قسمت آرنولد پدر و مادر خود را پیدا کند و به خاطر ناپدید شدن مرموزشان از آنها سوالاتش را بپرسد.

برای دانلود تریلر از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده