// پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

نسخه Early Access بازی The Guild 3 با انتشار تریلری منتشر شد

کمپانی THQ Nordic و استودیو GolemLabs با انتشار تریلری سینمایی از بازی The Guild 3، نسخه Early Access آن را برای پی سی منتشر کردند.

در میان جدیدترین اخبار بازی، کمپانی تی اچ کیو نوردیک (THQ Nordic) و استودیو گولم‌لبز (GolemLabs) اعلام کردند که پروژه شبیه‌ساز قرون وسطی آنها یعنی بازی The Guild 3 از طریق سیستم «دسترسی پیش از موعد» (Early Access) پلتفرم استیم برای پی سی منتشر شده است. سازندگان به مناسبت این امر تریلری سینمایی از این بازی منتشر کردند که دنیای بزرگ بازی را نشان می‌دهد. علاوه بر این، سازندگان از برنامه‌های آینده خود پیرامون محتوای جدید اطلاعاتی منتشر کردند.

در بیانیه‌ای سازندگان اعلام کردند که قصد دارند بازی The Guild 3 را به مدت ۶ ماه در فاز Early Access نگه دارند. البته باز این امر به بازخورد کاربران و موفقیت آن برمی‌گردد و در صورتی که با استقبال گرم کاربران روبه‌رو شود احتمال می‌رود که نسخه اصلی آن زودتر منتشر شود. بخش بزرگی از محتوای این بازی هم‌اکنون در نسخه ارلی اکسس آن جای گرفته است، اما سازندگان اعلام کردند که برای اتمام مراحل آخر توسعه این بازی نیاز به بازخورد کاربران دارند. در آن سو در مورد قیمت بازی باید گفت که ۲۹.۹۹ دلار برای آن قیمت‌گذاری شده و به گفته سازندگان پس از عرضه نسخه رسمی این بازی، قیمت آن با افزایش روبه‌رو خواهد شد.

guild 3

گولم‌لبز در مورد محتوای آینده این بازی سکوت اختیار نکرد و آن را با کاربران در میان گذاشت و از آپدیت‌های بزرگ خود که در اکتبر، نوامبر و دسامبر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، سخن گفت. آپدیت اول که در ماه نوامبر منتشر می‌شود قرار است «موقعیت‌های پیروزی» جدید، «اهداف تجاری» جدید، بهینه‌سازی در بخش رابط کاربری (UI) و دو نقشه جدید را که بر پایه شهر ویزبه و وین طراحی شده است، به این بازی اضافه کند.

دومین آپدیت که در ماه نوامبر منتشر خواهد شد بخش چندنفره جدیدی را به بازی The Guild 3 اضافه می‌کند که در آن تا ۱۶ بازیکن می‌توانند در نقشه این بازی با یکدیگر به بازی بپردازند. این بروزرسانی همچنین تغییراتی را نیز در بخش هوش مصنوعی این بازی اعمال می‌کند. همانند آپدیت قبلی این محتوا نیز دو نقشه جدید را در خود جای داده است که از روی شهر مازویا و پاریس طراحی شده است.

در انتها آخرین و همچنین بزرگ‌ترین آپدیت این بازی در دسامبر منتشر می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد در دنیای این بازی ساختمان‌هایی را خریداری و حتی تخریب کنند. همچنین قرار است قابلیت‌های جدیدی به بخش «اقدامات حاکم» این بازی نیز اضافه شود که در کنار متعادل‌سازی در این محتوا جای گرفته است. دو نقشه جدید نیز که از هانزا و هلند الهام گرفته شده است به این بازی اضافه می‌شود. در بخش چندنفره کاربران در حین بازی می‌توانند دیدگاه خود را در مورد انتظارات خود از بازی مطرح کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر سینمایی بازی The Guild 3 را که «از یک کارمند تا یک میلیونر» نام دارد، تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. نسخه Early Access بازی The Guild 3 هم‌اکنون از طریق استیم برای پی‌سی در دسترس است.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده