// شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

ساخت بازی South Park: The Fractured But Whole به اتمام رسید

کمپانی یوبیسافت با انتشار ویدیوی جدید بازی South Park: The Fractured But Whole به اتمام رسیدن مراحل ساخت بازی را جشن گرفت.

قطعا طرفداران انیمیشن سریالی South Park، بی‌صبرانه منتظر بازی South Park: The Fractured But Whole هستند تا دنیای شاد و طنزآلود این بازی را تجربه کنند. حال طبق اخبار بازی منتشر شده، کمپانی یوبی سافت، سازنده و ناشر این بازی، ویدیویی جدید از بازی South Park: The Fractured But Whole را منتشر کرده و در جریان آن، به اتمام رسیدن مراحل ساخت بازی را جشن گرفته است. به عبارتی بازی South Park: The Fractured But Whole گلد شده است.

علاقه‌مندان به بازی South Park: The Fractured But Whole می‌توانند با خرید نسخه گلد ادیشن بازی که ۹۹.۹۹ دلار قیمت دارد، سیزن پس بازی را نیز دریافت کنند. همچنین یک سری مزایا برای پیش‌خرید این بازی در نظر گرفته شده که از بین آن‌ها می‌توان به بازی South Park: The Stick of Truth اشاره کرد که به صورت رایگان در اختیار پیش‌خریدکنندگان قرار می‌گیرد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی جدیدی بازی South Park: The Fractured But Whole را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

بازی South Park: The Fractured But Whole در تاریخ ۲۵ مهرماه (۱۷ اکتبر) روی پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده