// دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۰

تماشا کنید: Mortal Kombat X برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد

در حالی که بسیاری منتظر عرضه‌ی نسخه‌ی جدید بازی مبارزه‌ای مورتال کامبت برای پلتفرم‌های نسل هفتمی و هشتمی هستند، شرکت برادران وارنر از نسخه‌ی موبایلی این بازی برای پلتفرم‌های اندروید و iOS رونمایی کرد.

نسخه‌ی موبایلی Mortal Kombat X، یک بازی رایگان و در سبک مبارزه‌ای و  کارتی است که طبق ادعای سازندگان، نسل جدیدی از بازی‌های مبارزه‌ای را به دستگاه‌های آیفون، آیپد، آیپاد تاچ و اندرویدی می‌آورد. این بازی توسط استودیو ندررلیم، سازنده‌ی اصلی سری توسعه پیدا می‌کند. از ویژگی‌های خوب بازی، گرافیک عالی به همراه گیم‌پلی درگیرکننده در حد و اندازه‌ی نسخه‌های کنسولی است که می‌تواند شما را در هر جا و هر زمان سرگرم کند. استودیو ندررلیم با ساخت این نسخه برای پلتفرم‌های موبایلی، قصد دارد دامنه‌ی بیشتری از گیمرها را به این بازی مبارزه‌ای دعوت کند. اد بون، خالق سری کامبت درباره‌ی نسخه‌ی موبایلی بازی می‌گوید:

ما به این وسیله توانستیم طیف وسیع‌تری از ارتباطات ویژه‌ی خود را که شامل نسخه‌های موبایلی و کنسولی بازی مورتال کامبت ایکس‌ است، ایجاد کنیم و همچنین پاداش خاصی را هم برای همه‌ی بازیکنان فقط به خاطر اجرای نسخه‌ی موبایلی در نظر گرفتیم.

نسخه‌ی موبایلی Mortal Kombat X شامل مبارزاتی پویا، کسب کارت، بخش مبارزه چندنفره‌ی تیمی و حالت‌های دیگر می‌شود. همچنین همانند نسخه‌ی کنسولی، ویژگی‌هایی مانند ضربات مهلک ایکس‌-ری و فیتالاتی‌های مرگبار در این نسخه هم وجود خواهد داشت.

دانلود ویدیو

جدیدترین نسخه‌ی معرفی شده این سری بازی در تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۱۵ (۲۵ فروردین ۱۳۹۴) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 توسط کمپانی برادران وارنر عرضه می‌شود. همچنین اعلام شده که این بازی با رزولوشن 1080p و نرخ فریم ۶۰ فریم در ثانیه بر روی کنسول های نسل هشتمی اجرا می شود. کسانی که بازی را بر روی کنسول‌ها و PC انجام دهند، می‌توانند به محتوای ویژه‌ای در نسخه‌ی موبایلی دست پیدا کنند. منبع: yahoo


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده