// یکشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

بازی Kamen Rider Climax Fighter با انتشار تریلری معرفی شد

کمپانی Bandai Namco با انتشار تریلری کوتاه، بازی Kamen Rider Climax Fighter را که در سبک مبارزه‌ای و اکشن طراحی شده است، معرفی کرد.

بر طبق اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) با انتشار تبلیغی در حین پخش سریال جدید Kamen Rider Build، از پروژه اکشن و مبارزه‌ای خود یعنی بازی Kamen Rider Climax Fighter رونمایی کرد.

بازی مذکور قرار است در تاریخ ۱۶ آذرماه (۷ دسامبر) در ژاپن به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 با قیمت ۷ هزار و ۶۰۰ ین (تقریبا ۶۸ دلار) عرضه شود.

ضمن اعلام این خبر توانستیم نگاهی به تریلر منتشر شده این بازی بیندازیم و تا حدودی با محتویات آن آشنا شویم. در تریلر منتشر شده شاهد درگیری دو کاراکتر معروف این بازی هستیم. همچنین سازندگان اعلام کردند که در تاریخ ۱۸ شهریورماه (۹ سپتامبر) ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران (۱۹ به وقت ژاپن) با برگزاری یک برنامه اینترنتی، اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر خواهند کرد.

اگر برای اولین بار است که نام Kamen Rider به گوشتان می‌خورد باید گفت که این یک سریال (Tokusatsu) بسیار محبوب در ژاپن است که در طی سال‌های گذشته در حال پخش است. این مجموعه در سال ۱۹۷۱ به دست شوتارو ایشینوموری خلق شده است و شامل ۲۷ مجموعه تلویزیونی، تعداد زیادی قسمت‌های ویژه (Special)، فیلم، مانگا و غیر می‌شود. همان‌طور که در بالا اشاره شد این مجموعه در ژاپن از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

در حال حاضر اطلاعاتی از راه‌یابی این بازی به مناطق دیگر منتشر نشده است و معلوم نیست که آیا کمپانی باندای نامکو این اثر را به طور انحصاری برای کاربران ژاپنی در نظر گرفته است یا خیر. در ادامه می‌توانید تریلر کوتاه بازی Kamen Rider Climax Fighter را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده