نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

انتشار تریلر جدید و تاریخ پخش فصل چهارم سریال Star Wars Rebels

لوکاس فیلم دومین تریلر و تاریخ انتشار فصل چهارم سریال انیمیشنی جنگ ستارگان شورشیان (Star Wars Rebels) را منتشر کرد.

سریال Star Wars Rebels به‌زودی قرار است برای فصل چهارم و پایانی بازگردد. طبق گفته کمپانی لوکاس فیلم، پخش این سریال انیمیشنی از دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) که پیش از این نامزد جایزه امی شده است، از روز دوشنبه، ۱۶ اکتبر امسال (۲۴ مهر) از دیزنی XD و اپ این شبکه که زیر مجموعه شبکه ABC هستند، آغاز خواهد شد. فصل چهارم سریال Star Wars Rebels در ۱۵ قسمت تولید شده و قرار است زمان هر قسمت فصل چهارم این سریال حدود یک ساعت باشد. در فصل چهارم سریال Star Wars Rebels قرار است شاهد مهم‌ترین ماموریت گروه گوست (Ghost) که آخرین ماموریت آن‌ها نیز خواهد بود، باشیم. علاوه بر این، لوکاس فیلم تریلر جدیدی از فصل چهارم سریال Star Wars Rebels منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

در فصل چهارم و پایانی سریال Star Wars Rebels، خدمه گروه گوست به شورشیان اضافه و با آن‌ها متحد می‌شوند تا در برابر امپراطوری کهکشان قوی‌تر و بزرگ‌تر از گذشته شوند. با این حال، زمانی که امپراطوری تهدید بزرگ و جدیدی را در سیاره لوتال ایجاد می‌کند، ازرا نیروهای تحت رهبری خود را به خانه باز می‌گرداند تا نیروهای امپراطوری تحت رهبری آدمیرال تراون بزرگ را شکست دهند. دوستان قدیمی دوباره متحد و به‌همراه دوستان جدید وارد یک ماجراجویی حماسی دیگر می‌شوند. کار ساخت سریال Star Wars Rebels بر عهده دیو فیلونی، سیمون کینبرگ و کری بک است و این سه نفر به‌همراه گرگ ویسمن به عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این سریال انیمیشنی حضور دارند.

مسئولیت ساخت سریال Star Wars Rebels بر عهده بخش انیمیشن لوکاس فیلم و شبکه ABC است و هنری گیلروی نیز به عنوان تهیه‌کننده در سریال Star Wars Rebels حضور دارد. تیلور گری در نقش ازرا بریجر، فردی پرینز جونیور در نقش کانن جاروس، ونسا مارشال در نقش هرا سیندولا، تیا سیرکار در نقش سابین رن، استیون بلوم در نقش زب، دی بردلی بیکر در نقش کاپیتان رکس، فارست ویتاکر در نقش ساو گررا، دیوید اویلوو در نقش کالوس، لارس میکلسن در نقش آدمیرال تراون بزرگ و وارویک دیویس در نقش روح، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در سریال Star Wars Rebels حضور دارند.

پیش از شروع پخش فصل چهارم و پایانی سریال Star Wars Rebels قرار است چهار فصل ابتدایی این سریال انیمیشنی از طریق برنامه دیزنی XD در تاریخ ۲۸ سپتامبر امسال (۶ مهر) پخش شود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده