// شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

بازی Warhammer: Vermintide 2 با انتشار یک تریلر معرفی شد

استودیو فت شارک (Fatshark) با انتشار یک تیزر، بازی Warhammer: Vermintide 2 را معرفی کرد.

اگر از علاقه‌مندان بازی Warhammer: End Times - Vermintide هستید، خوشحال باشید؛ زیرا استودیو فت شارک، سازنده و ناشر بازی Warhammer: End Times - Vermintide، نسخه‌ی دوم را با انتشار یک تیزر معرفی کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در بازی Warhammer: Vermintide 2 نیز همانند نسخه اول، در تیم‌های چهار نفره به بازی کردن خواهید پرداخت و وظیفه دارید جلوی هجوم و حملات دشمن ایستادگی کنید. البته در این نسخه یک سری اسلحه و تجهیزات جدید نیز در اختیار بازیکنان قرار داده خواهد شد تا بتوانند دشمنان خود را راحت‌تر از قبل از بین ببرند.

متاسفانه هنوز تاریخ عرضه‌ای برای این بازی در نظر گرفته نشده و استودیو فت‌شارک در معرفی خود اعلام کرده که در تاریخ ۲۵ مهر (۱۷ اکتبر) ساعت ۱۰ صبح به وقت PDT (ساعت ۹:۳۰ شب به وقت ایران) از طریق کانال رسمی توییچ خود این بازی را به طور کامل معرفی خواهد کرد. همچنین مشخص شده که بازی هم برای کامپیوتر و هم کنسول‌های خانگی عرضه خواهد شد.

در ادامه می‌توانید ویدیو و عکس‌های بازی Warhammer: Vermintide 2 را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

بازی Warhammer: End Times - Vermintide در سال ۲۰۱۵ میلادی برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شد و توانست ۱.۵ میلیون نسخه فروش داشته باشد.

بازی Warhammer: Vermintide 2

بازی Warhammer: Vermintide 2

بازی Warhammer: Vermintide 2

بازی Warhammer: Vermintide 2


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده