نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

انتشار اولین تیزر تریلر سریال Gunpowder با بازی کیت هرینگتون

شبکه بی بی سی اولین تیزر تریلر سریال باروت (Gunpowder) با بازی کیت هرینگتون را منتشر کرد.

شبکه بی‌بی‌سی اولین تیزر تریلر سریال Gunpowder را منتشر کرد. این سریال کوتاه در سه قسمت تولید شده و قرار است از شبکه بی‌بی‌سی وان پخش شود. این سریال داستان واقعی توطئه باروت (Gunpowder Plot) را روایت می‌کند که در سال ۱۶۰۵ گروهی از کاتولیک مذهبان قصد ترور شاه جیمز یکم را در روز بازگشایی مجلس در پنجم نوامبر همان سال به وسیله منفجر کردن بشکه‌های باروت در سردابه زیر ساختمان مجلس در کاخ وست‌مینستر داشتند. در سریال Gunpowder شاهد حضور بازیگران برجسته‌ای چون کیت هرینگتون، پیتر مولان، لیو تایلر و مارک گیتیس هستیم. شما در ادمه می‌توانید این تیزر تریلر را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

کیت هرینگتون در نقش رابرت کیتسبی، پیتر مولان در نقش پدر گارنت، مارک گیتیس در نقش رابرت سسیل، لیو تایلر در نقش آن وو، تام کالن در نقش گای فاکس، دیوید بامبر در نقش هنری پرسی، ادوارد هولکروفت در نقش توماس وینتور، شان دوولی در نقش سر ویلیام وید، دیرک ریدل در نقش جیمز ششم و یکم، کوین الدون در نقش سر جوزف هاوکسورث، رابرت امس در نقش پدر جان جرارد، سیان وبر در نقش دوروتی دبدیل و پدرو کازابلانک در نقش مشاور کاستیلی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Gunpowder حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

علاوه بر ایفای نقش، هرینگتون به‌همراه رونان بنت و دنیل وست، کار ساخت سریال Gunpowder را نیز بر عهده داشته است. کار نوشتن فیلمنامه این سریال بر عهده بنت بوده و جی بلیکسون کارگردانی هر سه قسمت سریال Gunpowder را بر عهده داشته است. هرینگتون و وست به همراه‌، اولی مدن و استفان رایت نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی در این سریال حضور داشته‌اند. لوری بورگ نیز به عنوان تهیه کننده در این سریال حضور داشته است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده