نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

تریلر جدید فصل دوم سریال شهرزاد

اخیرا تریلر جدیدی از فصل دوم سریال شهرزاد پخش شده است که در آن آهنگی از محسن چاووشی نیز شنیده می‌شود. 

فصل دوم سریال شهرزاد این روز‌ها در حال پخش در شبکه نمایش خانگی است و قسمت پنجم آن، دیروز (دوشنبه) پخش شد. حال در جدید‌ترین اخبار سینمای ایران، تریلر جدیدی از سریال شهرزاد 2 منتشر شده است که در آن می‌توان صحنه‌های مختلفی از این سریال را مشاهده کرد. همچنین در این تریلر، آهنگ جدید محسن چاووشی با نام «هوام دوباره پسه» نیز شنیده می‌شود. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

زومجی نقد سریال شهرزاد را در دستور کار دارد و یک روز پس از پخش قسمت جدید این سریال، می‌توانید نقد آن را در زومجی بخوانید. صادق شجاعی در نقد قسمت پنجم شهرزاد 2 نوشت:

بر‌خلاف پریناز ایزد‌یار که بیش از تمامی بازیگران نقشش را به شکل کاملا باور‌پذیر ایفا می‌کند، ایفای نقش رویا نونهالی اپیزود به اپیزود به قعر جدول بر‌ترین بازیگران نزدیک می‌شود. بازی مصنوعی و اغراق‌شده او در موزیک ویدیو نسبتا طولانی محسن چاووشی به خوبی مشهود است. اگر سکانس‌های مر‌بوط به از سرگیری فعالیت‌های سیاسی فرهاد و زندگی نا‌آرام حمیرا حذف و در عوض به شخصیت‌های جدید به‌خصوص سروان آپرویز که اعمال و رفتار او در قسمت‌های قبل نشان از یک شخصیت جالب دارند، اختصاص داده شده بود، بدون شک نتیجه بهتری حاصل می‌شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده