نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰

تریلر جدید بازی The Evil Within 2 با هدف نمایش بخش هایی از داستان و گیم پلی

کمپانی بتسدا تریلر جدیدی را از بازی The Evil Within 2 به منظور نمایش بخش‌هایی از داستان و گیم‌پلی منتشر کرد.

وقایع بازی The Evil Within 2 چند سال پس از اتفاقات نسخه‌ی اول بازی به وقوع می‌پیوندد و باری دیگر شاهد حضور سباستین کاستلانوس به‌عنوان شخصیت اصلی داستان هستیم. بر اساس آخرین اخبار بازی، کمپانی بتسدا تریلر جدیدی را برای نمایش بخش‌هایی از داستان و گیم‌پلی بازی منتشر ساخته است.

در بازی The Evil Within 2 شاهد بازگشت سباستین کاستلانوس به منظور یافتن و نجات دخترش لیلی از دنیای STEM خواهیم بود، ولی این‌بار جنگ اصلی با زمان است؛ زیرا دنیای STEM در حال فروپاشی است و در صورتی که سباستین برای یافتن دخترش عجله نکند، او را برای همیشه از دست خواهد داد. در تریلر جدید نیز سباستین در حال مبارزه با موجودات وحشتناکی به تصویر کشیده شده است که گروهی از آنها قصد تسخیر روح او را دارند و گروهی نیز تنها به نابود کردن سباستین فکر می‌کنند.

|

در طول این مسیر، سباستین از طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها به منظور نابود کردن دشمنان استفاده خواهد کرد و از انواع سلاح‌های موجود در محیط نیز می‌توان به چاقو، مواد قابل اشتعال و مین‌های انفجاری اشاره کرد. بر اساس اعلام کمپانی بتسدا پیش‌خرید بازی The Evil Within 2 بسته‌ی The Last Chance را در اختیار می‌گذارد که محتویات آن به شرح زیر است:

  • The Burst Handgun: این سلاح منحصربه‌فرد تنها در بسته‌ی The Last Chance وجود دارد و گلوله‌های آن را می‌توان در بازی یافت یا به ساخت آن اقدام کرد.
  • تجهیزات ساخت و ساز: با استفاده از این تجهیزات می‌توان به ارتقای سلاح‌های موجود، ساخت مهمات اضافی و طراحی تله‌ها برای از پا درآوردن دشمنان اقدام کرد. شایان ذکر است که پیش‌خریدکنندگان از همان ابتدای بازی به این تجهیزات دسترسی خواهند داشت.
  • لوازم پزشکی: شما برای نجات جان لیلی باید زنده بمانید و این وسایل پزشکی برای سفر به اعماق دیوانگی به شما کمک خواهد کرد.

بازی The Evil Within 2 در تاریخ ۲۱ مهر (سیزدهم اکتبر) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. این بازی توسط استودیو تانگو گیم ورکس و به سرپرستی شینجی میکامی، خالق مجموعه بازی‌های Resident Evil، مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد.

مدتی قبل اعلام شد که بازی The Evil Within 2 و بازی Wolfenstein II: The New Colossus در ایکس باکس وان ایکس بهبود گرافیکی خواهند داشت و در وب‌سایت رسمی ایکس باکس، این دو بازی هم به جمع بازی‌های مجهز به سه لوگوی مربوط به بهبود گرافیکی، تکنولوژی HDR و رزولوشن 4K پیوستند. از دیگر بازی‌های حاضر در این فهرست می‌توان به بازی Crackdown 3، بازی Assassin's Creed Origins و بازی Sea of Thieves اشاره کرد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده