نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

تریلر جدیدی از فیلم The Dark Tower منتشر شد

کمپانی سونی پیکچرز تریلر بین المللی جدیدی از فیلم مورد انتظار برج تاریک (The Dark Tower) منتشر کرده است.

کمتر از یک ماه دیگر فیلم The Dark Tower به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت. حال کمپانی سونی پیکچرز تریلر بین‌المللی جدیدی از این فیلم منتشر کرده است. تمرکز این تریلر مانند دیگر تریلرها و پوسترهای منتشر شده از این فیلم، روی رولاند دشاین ملقب به هفت‌تیرکش با بازی ادریس البا و والتر پادیک ملقب به مرد سیاه‌پوش با بازی متیو مک کانهی، است. این تریلر حاوی تصاویر جدیدی از فیلم The Dark Tower است و شما در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

علاوه بر این تریلر، طی یک ماه گذشته شاهد انتشار ویدیویی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری و سه تبلیغ تلویزیونی جدید از فیلم The Dark Tower بوده‌ایم. در اردیبهشت امسال، اولین تریلر این فیلم به‌همراه دو پوستر جدید منتشر شد. علاوه بر مک‌کانهی و البا، تام تیلور، کاترین وینیک، جکی ارل هیلی، فران کرانتس، ابی لی کرشاو، کیم کلودیا و ژوزه زونیگا، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم The Dark Tower حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده نیکولای آرسل است که سابقه ساخت فیلم «یک رابطه سلطنتی» (A Royal Affair) را در کارنامه دارد و برای این فیلم‌ نامزد دریافت جایزه اسکار هم شده است.

در مصاحبه با وب‌سایت IGN، استفن کینگ گفت که ممکن است فیلم The Dark Tower یک اقتباس کاملا وفادارانه نباشد، اما از نتیجه نهایی این فیلم راضی است. در اوایل ماه مهر گذشته بود که سونی اعلام کرد که یک سریال تلویزیونی هم بر اساس مجموعه The Dark Tower در دست ساخت است. این سریال قرار است اقتباسی از کتاب جادوگر و شیشه (Wizard and Glass) باشد که چهارمین کتاب از مجموعه حماسی استفن کینگ است که در سال ۱۹۹۷ منتشر شد. با این حال، اخیرا ران هاوارد،‌ تهیه‌کننده فیلم The Dark Tower، اعلام کرد که در حال حاضر این سریال مراحل توسعه خود را سپری می‌کند، اما هنوز هیچ چیزی قطعی نیست. او در آوریل امسال به TVGuide گفت:

در حال حاضر هیچ تعهدی برای بخش تلویزیون وجود ندارد و هنوز با شبکه‌ای برای ساخت سریال The Dark Tower به توافق نرسیده‌ایم. اما تیمی که قرار است روی این سریال کار کند، به خوبی می‌تواند همان کاری را که در فیلم The Dark Tower انجام داده‌ایم، در این سریال نیز انجام دهد.

فیلم The Dark Tower قرار است در تاریخ ۴ آگوست ۲۰۱۷ (۱۳ مرداد ۱۳۹۶) اکران شود


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده