نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵

تیزر قسمت دوم فصل دوم سریال شهرزاد

در فاصله دو روز مانده به عرضه قسمت دوم فصل دوم سریال شهرزاد، تیزر جدیدی از آن منتشر شده است.

قسمت دوم فصل دوم سریال شهرزاد قرار است روز دوشنبه ۱۲ تیر عرضه شود و حال در فاصله دو روز مانده به نمایش این قسمت از سریال شهرزاد 2، تیزر جدیدی از آن منتشر شده است. در این تیزر می‌توان شخصیت‌های این سریال محبوب را مشاهده کرد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

قسمت دوم فصل دوم سریال شهرزاد در حالی دوشنبه عرضه خواهد شد که قرار است سینما کوروش آن را یک روز زودتر به صورت عمومی پخش کند. قسمت اول فصل دوم این سریال تنها در نصف روز پس از عرضه ۶۵ هزار بار دانلود شد و رکورد جدیدی را در این زمینه ثبت کرد. همچنین شما می‌توانید نقد قسمت اول فصل دوم سریال شهرزاد را در زومجی بخوانید. سجاد پاک‌آیین در بخشی از نقد سریال شهرزاد نوشت:

قسمت اول از فصل دوم سریال شهرزاد شروع قابل قبولی داشته و به نوعی آرامش قبل طوفان ماجراهای پیشرو سریال است. برای قضاوت بهتر و منصفانه‌تر نسبت به داستان سریال باید تا هفته‌های آینده صبر کرد و دید آیا حسن فتحی می‌تواند موفقیت فصل اول سریال شهرزاد را دوباره تکرار کند یا نه؟

رضا کیانیان، رویا نونهالی، امیر جعفری و آتنه فقیه نصیری بازیگرانی هستند که در فصل دوم به سریال شهرزاد اضافه شده‌اند و در کنار ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، پرویز فلاحی پور، گلاره عباسی، سهیلا رضوی، فریبا متخصص، امیر حسین فتحی و سایر بازیگران ایفای نقش می‌کنند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده