نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

انتشار تریلرهای جدید فیلم Spider-Man: Homecoming

کمپانی سونی پیکچرز و مارول دو تریلر جدید از فیلم فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) منتشر کرده‌اند.

همانطور که کمپانی سونی پیکچرز و مارول استودیو وعده داده بودند، سومین و جدیدترین تریلر فیلم Spider-Man: Homecoming امروز منتشر شد. در این تریلر که آخرین تریلر این فیلم نیز است، شاهد تصاویر بسیار جدیدی از فیلم Spider-Man: Homecoming هستیم و همچنین بیشتر با فناوری‌های جدید لباس مرد عنکبوتی آشنا می‌شویم. در این تریلر شاهد تصاویر اکشن متعددی هستیم و در پایان طرفداران به ماجراجویی جدید پیتر پارکر دعوت می‌شوند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

علاوه بر این، سونی و مارول تریلر بین المللی جدیدی از فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر کردند که کاملا متفاوت از تریلر سوم این فیلم است. این تریلر با ویدیویی‌هایی که مرد عنکبوتی از نبرد فرودگاه در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) ضبط کرده است، آغاز می‌شود. در این تریلر، پیتر پارکر تلاش می‌کند تا با انجام تمرین‌های سخت و انجام کارهای مختلف از جمله کمک به مردم، عضو رسمی انتقام جویان (Avengers) شود، اما به نظر می‌رسد که بیش از حد به لباس بسیار پیشرفته خود وابسته شده است که در ادامه برخی از اشتباهات و کارهای خطرناک او را مشاهده می‌کنیم که باعث خشم تونی استارک می‌شود. همچنین در این تریلر بیشتر با اهداف شوم والچر آشنا می‌شویم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

همچنین سونی و مارول دو پوستر جدید از فیلم Spider-Man: Homecoming نیز منتشر کرده‌اند. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Spider-Man: Homecoming Poster

Spider-Man: Homecoming Poster

تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده یان واتس بوده و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده جان فرانسیس دالی و جاناتان گلدشتاین بوده است.

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده