نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

ساخت سریال The Dark Crystal: Age of Resistance تایید شد

شبکه استریم نت فلیکس با انتشار تیزری کوتاه از ساخت سریال The Dark Crystal: Age of Resistance خبر داد.

فیلم فانتزی بلور تاریک (The Dark Crystal) در دهه ۸۰ میلادی منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌فلیکس از ساخت سریالی براساس این فیلم خبر داده است. این سریال قرار است پیش درآمدی بر فیلم The Dark Crystal باشد و همچنین مدیر اموال جیم هنسون، خالق مجموعه ماپت‌ها (The Muppets) که کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه فیلم اصلی را بر عهده داشته است، با ساخت این سریال موافقت کرده است. نام این سریال قرار است بلور تاریک: دوران مقاومت (The Dark Crystal: Age of Resistance) باشد.

فصل اول سریال The Dark Crystal: Age of Resistance قرار است در ۱۰ قسمت تولید و احتمالا در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. لویس لتریر که بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون هالک شگفت‌انگیز (The Incredible Hulk) و اکنون مرا می‌بینی (Now You See Me) شناخته شده است، روی ساخت این سریال نظارت خواهد داشت. همچنین کمپانی جیم هنسون وظیفه ساخت و تولید این سریال را بر عهده خواهد داشت و کار تولید و ساخت سریال The Dark Crystal: Age of Resistance از پاییز امسال در بریتانیا آغاز می‌شود. علاوه بر این، شبکه نت‌فلیکس تیزر کوتاهی برای اعلام ساخت این سریال منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

طبق خلاصه داستانی منتشر شده از سریال The Dark Crystal: Age of Resistance:

در سریال The Dark Crystal: Age of Resistance به سرزمین ترا (Thra) برای تماشای ماجراجویی‌های جدیدی باز خواهیم گشت که در آن سه گلفلینگ به دنبال کشف راز قدرت اسکِکسیس‌ها هستند. در طول این ماجراجویی آن‌ها آتش شورش را شعله‌ور می‌کنند تا تمام دنیا را از تاریکی نجات بدهند.

در بیانیه منتشر شده، لیزا هنسون، مدیر اجرایی کمپانی جیم هنسون، گفت:

شبکه نت‌فلیکس احترام بسیاری برای فیلم اصلی که پدرم آن را ساخته بود دارد و بسیاری از مردم و افراد مختلفی از آن الهام گرفته‌اند. آن‌ها شرکای بسیار مناسبی هستند تا فصل جدیدی از داستان حماسی The Dark Crystal را برای طرفداران جدید و طرفداران وفاداری که سال‌ها در انتظار تماشای ماجراهای بیشتری از این دنیا بودند، تولید و منتشر کنند.

فیلم The Dark Crystal که یک فیلم عروسکی بود، در دسامبر سال ۱۹۸۲ منتشر شد، اما در گیشه عملکرد نسبتا خوبی داشت. با این حال، منتقدان این فیلم را بارها تحسین کرده‌اند و طی سال‌های گذشته این مجموعه طرفداران بسیاری پیدا کرده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده