نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

اولین تریلر فیلم Kingsman: The Golden Circle

فاکس قرن بیستم سرانجام اولین تریلر فیلم مورد انتظار Kingsman: The Golden Circle را منتشر کرد.

کمپانی فاکس قرن بیستم هفته گذشته تیزر کوتاهی از فیلم کینگزمن: محفل طلایی (Kingsman: The Golden Circle) منتشر کرد. این هفته نیز این کمپانی تیزر کوتاه دیگری را از این فیلم منتشر و اعلام کرد که اولین تریلر این فیلم بزودی منتشر خواهد شد. حال همانطور که این کمپانی اعلام کرده بود، سرانجام فاکس قرن بیستم اولین تریلر فیلم Kingsman: The Golden Circle را منتشر کرد. در این تریلر شاهد صحنه‌های متعددی از این فیلم مورد انتظار هستیم که نشان می‌دهد اگزی باید با مشکلات جدیدی روبرو شود. در پایان تریلر نیز سرانجام برای اولین‌بار حضور هری هارت در این فیلم نشان داده می‌شود. فاکس قرن بیستم برای ساخت این تریلر از آهنگ My Way، اثر فرانک سیناترا، استفاده کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر سینمایی بسیار زیبا را تماشا کنید:

| |

تارون اگرتون، کالین فرث، جولین مور، هالی بری، مارک استرانگ، سوفی کوکسون، پدرو پاسکال، چنینگ تیتوم، التون جان، جف بریجز و ادوارد هولکرافت، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم Kingsman: The Golden Circle بر عهده متیو وان، کارگردان فیلم Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی)، بوده است. طبق خلاصه داستانی که کمپانی فاکس قرن بیستم از فیلم منتشر کرده است:

اتفاقات Kingsman: The Golden Circle پس از فیلم The Secret Service جریان دارد. سرویس مخفی، یک سرویس جاسوسی، امنیتی و اطلاعاتی مستقل با سطح اختیارات بالا است که هدفی نهایی آن‌ها امن نگه داشتن جهان است. در فیلم Kingsman: The Golden Circle، قهرمانان فیلم اول با یک چالش جدید روبرو می‌شوند. هنگامی که مقر آن‌ها نابود می‌شود، گروگان گیری در سطح جهان گسترش پیدا می‌کند و آن‌ها در طی ماجراجوییِ خود یک سازمان جاسوسی متحد دیگر در ایالات متحده آمریکا کشف می‌کنند. نام این سازمان جاسوسی استیتزمن است که همزمان با سازمان جاسوسی کینگزمن تاسیس شده است. حال، اعضای دو گروه با اتحاد و همکاری با یکدیگر به دنبال شکست و نابودی دشمنان مشترک خود هستند و اگزی باید رازهای بیشتری را کشف کند.

فیلم Kingsman: The Golden Circle قرار است در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۷ (۳۱ شهریور ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده