نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹

انتشار اولین تریلر سریال Krypton

شبکه سای‌فای اولین تیزر تریلر سریال کریپتون (Krypton) را منتشر کرد.

شبکه سای‌فای اولین تیزر تریلر سریال Krypton را که با همکاری کمپانی دی سی کامیکس در دست ساخت است، منتشر کرد. این سریال که پیش درآمدی بر داستان خاندان سوپرمن است، اتفاقات دو نسل پیش از نابودی سیاره کریپتون را نشان می‌دهد. با این حال، شبکه سای‌فای هنوز تاریخی رسمی برای انتشار این سریال در نظر نگرفته است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

سریال Krypton داستان سگ-ال، پدر جور-ال و پدر بزرگ کل-ال (سوپرمن)، را روایت می‌کند که خاندان ال از جامعه طرد شده‌اند. سگ-ال، یک نابغه فنی و مکانیکی است که سعی می‌‌کند که دوباره نام خانوادگی ال را احیا کند تا بار دیگر از آن به نیکی یاد شود، او در پایین‌ترین طبقات اجتماعی سیاره کریپتون زندگی می‌کند و دارای یک عشق ممنوعه نیز است. نام سگ-ال اشاره‌ای به نام جری سیگل، یکی از دو خالق شخصیت سوپرمن دارد. همچنین این سریال دارای ارجاعاتی به کامیک کوتاه جهان کریپتون (The World of Krypton) که توسط جان برن نوشته شده و در سال ۱۹۸۰ منتشر شده است، خواهد داشت.

کامرون کاف، بازیگر گمنام و جوان بریتانیایی، ایفاگر نقش سگ-ال در سریال Krypton است. علاوه بر کاف، جورجینا کمپبل، بازیگر سریال‌هایی چون One of Us و After Hours و فیلم سینمایی شاه آرتور: افسانه‌ی شمشیر (King Arthur: Legend of the Sword)، قرار است نقش لیتا زاد را در این سریال بازی کند. ایان مک‌الینی، الیوت کووان، ارون پیر، راسموس هاردیکر، والیس دی و آن اگبوم، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در سریال Krypton تایید شده است.

سریال Krypton توسط دیوید اس. گویر، نویسنده فیلم‌هایی چون بتمن آغاز می‌کند (Batman Begins) و مرد پولادین (Man of Steel)، نوشته و ساخته می‌شود و قرار است در طی سال ۲۰۱۷ از شبکه سای‌فای پخش شود، همچنین کالم مک‌کارتی، کارگردان فیلم Outcast، وظیفه کارگردانی قسمت آزمایشی (پایلوت) این سریال را بر عهده دارد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده