// سه شنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

تریلر جدید هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR

کمپانی سونی تریلر جدیدی از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR منتشر کرد.

چند ماه قبل کمپانی سونی هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR را که پیش از این با اسم رمز پروژه مورفیوس شناخته می‌شد، در بازار‌های جهانی عرضه کرد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این کمپانی تریلر جدیدی از هدست مذکور با محوریت بازی‌های در دسترس و نظر رسانه‌های مختلف منتشر کرده است.

در این تریلر که مدت زمانی یک دقیقه و ۳۷ ثانیه‌ای دارد، علاوه بر جملاتی در وصف هدست PlayStation VR از وب‌سایت‌هایی نظیر یورو‌گیمر و گاردین، بخش‌های از بازی‌های مختلف از جمله Batman: Arkham VR ،Headmaster ،Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration ،The Playroom VR ،RIGS و Robinson: The Journey به نمایش در‌می‌آید که آثار انحصاری این هدست به‌واسطه برچسب مخصوصی مشخص می‌شوند. جدید‌ترین تریلر هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR را در زیر مشاهده می‌کنید:

|  |

هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR که به مجهز به یک پنل OLED با اندازه ۵٫۷ اینچ و رزولوشن 1080p بوده، در روز ۱۳ اکتبر سال ۲۰۱۶ (۲۲ مهر ۱۳۹۵) با قیمت ۴۰۰ دلار توسط شرکت تابعه سرگرمی‌های تعاملی سونی عرضه شد. در ماه فوریه سال جاری اعلام شد که تا‌کنون بیش از ۹۱۵ هزار واحد از این هدست به فروش رسیده که طبق گفته اندرو هاوس، رئیس سرگرمی‌های تعاملی سونی، این رقم فرا‌تر از انتظارات بوده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده