نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

انتشار تیرزی کوتاهی از فیلم War for the Planet of the Apes

کمپانی فاکس قرن بیستم تیزر کوتاهی از فیلم جنگ برای سیاره میمون‌ها (War for the Planet of the Apes) منتشر کرده است. تریلر اصلی امروز منتشر خواهد شد.

کمپانی فاکس قرن بیستم به تازگی تیزر کوتاهی از فیلم War for the Planet of the Apes منتشر کرده است. زمان این ویدیو ۱۹ ثانیه است که در آن انسان‌ها و میمون‌های در اسارت را نشان می‌دهند که هر دو طرف جنگ به دنبال آزادی مردم خود هستند. علاوه بر این، فاکس قرن بیستم اعلام کرد که تریلر اصلی این فیلم امروز منتشر خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

| |

کارگردانی فیلم War for the Planet of the Apes بر عهده مت ریوز است. او پیش از این کارگردانی فیلم طلوع سیاره میمون‌ها (Dawn of the Planet of the Apes) را نیز بر عهده داشته است. اندی سرکیس، استیو زان، جودی گریر و سارا کنینگ از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم War for the Planet of the Apes حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین وودی هارلسون نیز رهبری ارتش انسان‌ها در برابر ارتش میمون‌ها را در این فیلم بر عهده خواهد داشت.  در ماه مهر گذشته، خلاصه داستان این فیلم منتشر شد که به شرح زیر است:

در فیلم War for the Planet of the Apes، سومین قسمت از مجموعه بلاک‌باستر تحسین شده توسط منتقدان، سزار و ارتش میمون‌ها وارد یک درگیری تحمیلی و مرگبار با ارتش انسان‌ها به رهبری کولونلی بی‌رحم می‌شوند. به دنبال تلفات غیر قابل تصور ارتش میمون‌ها، سزار در کشاکشی با غریزه تاریک خود، جهت گرفتن انتقام گونه میمون‌ها آماده می‌شود. قضای روزگار در نهایت سزار و کولونل را در نبردی حماسی برای آینده هر یک از گونه‌ها و تعیین سرنوشت این سیاره رو در روی یکدیگر قرار خواهد داد.

فیلم War for the Planet of the Apes در تاریخ ۱۴ جولای ۲۰۱۷ (۲۳ تیر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده