نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۱

تریلر جدید بازی Sniper: Ghost Warrior 3 با محوریت داستان بازی

جدیدترین تریلر بازی Sniper: Ghost Warrior 3 به داستان و شخصیت‌های بازی می‌پردازد.

امروز، استودیو CI Games یک تریلر جدید برای بازی Sniper: Ghost Warrior 3 منتشر کرده که در آن رابطه عمیق میان جان (شخصیت اصلی بازی) و برادر تک تیرانداز او رابرت نورث به تصویر کشیده شده است.

جان و رابرت که در رشته کوه‌های راکی ایالت کلرادو بزرگ شده‌ا‌ند، علاوه بر اینکه همیشه دوستان خوبی برای یکدیگر بودند، رقبای خوبی هم برای یکدیگر محسوب می‌شدند. خانواده نورث‌ها همیشه خدمت نظامی را باارزشترین شکل میهن پرستی می‌دانستند، بنابراین جای تعجب نیست که جان و رابرت هم به سرعت برای پیوستن به ارتش ثبت نام کردند.

جان که به تفنگداران پیوسته بود همیشه براساس اصول و مقررات رفتار می‌کرد، اما رابرت که سریعا به درجه نیروهای دریایی ارتش رسیده بود، گاهی اوقات از روش‌های غیرمعمول و نادرست برای انجام کارها بهره می‌برد. رابرت با گذشت زمان به تدریج سرکش‌تر شده و اعتبارش از سوی فرماندهان خدشه‌دار شد. گفته می‌شود رابرت عمیقا برادر بزرگترش را دوست دارد، اما معتقد است طرز تفکر سنتی جان در مورد جنگ در نهایت او را نابود خواهد کرد.

بازی Sniper: Ghost Warrior 3 در تاریخ ۲۵ آوریل (سه شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. در پایان می‌توانید تریلر جدید بازی را مشاهده کنید:

| |


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده