نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

انتشار تریلر جدید فیلم The Fate of the Furious

کمپانی یونیورسال تریلر جدید فیلم سرنوشت خشمگین (The Fate of the Furious) را منتشر کرد.

سرانجام کمپانی یونیورسال تریلر جدید فیلم The Fate of the Furious را منتشر کرد که حاوی تصاویر هیجان انگیزی از این فیلم است. این تریلر بخش‌هایی از اتفاقات و داستان این قسمت را از جمله دلیل قرار گرفتن وین دیزل در مقابل دوستان و خانواده‌اش، شفاف و روشن می‌کند. در این تریلر شاهد صحنه‌های اکشن بسیاری نیز هستیم. در طی این تریلر متوجه می‌شویم که شارلیز ترون که ایفاگر نقش شخصیت شرور و منفی اصلی این فیلم است، می‌تواند وسایل نقلیه را کنترل کند که در طی آن‌ شاهد هجوم گسترده ماشین‌های پارک شده به سمت قهرمانان فیلم هستیم. همچنین در طول این تریلر شاهد مسابقه ماشین‌ها با یک زیر دریایی بر روی یخ هستیم که در طی آن راک یک اژدر را با پا به سمت گروهی از ماشین‌های دشمن هدایت می‌کند. همچنین یک عکس از شخصیت پل واکر در این تریلر نیز نشان داده شد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو زیبا را تماشا کنید:

| |

کارگردانی فیلم The Fate of the Furious بر عهده اف گری گری، کارگردان فیلم Straight Outta Compton بوده است. وین دیزل، شارلیز ترون، میشل رودریگز، جوردانا بوروستر، ترسی گیبسون، کریستوفر برایان بریجز، الستا پاتاکی، ناتالی امانوئل، لوکاس بلک، جیسون استاتهام، دواین جانسون، کرت راسل، کریستوفر هیویو، اسکات ایستوود و هلن میرن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Fate of the Furious حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در ماه فوریه سال گذشته، وین دیزل تاریخ اکران سه قسمت بعدی مجموعه سریع و خشمگین را تایید و اعلام کرد، قسمت ۸ در سال ۲۰۱۷ و دو قسمت دیگر به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ اکران خواهند شد. دیزل در ارتباط با برنامه‌هایی برای ساخت قسمت‌های فرعی از این مجموعه به  ورایتی گفت:

ما برای شخصیت‌های گوناگونی خط داستانی نوشته‌ایم. مدت زمان زیادی است که آنها را می‌سنجیم. این یک دارایی بسیار غنی و ارزشمند است و ما متعهد هستیم برخورد سطح بالایی با آن داشته باشیم.

فیلم The Fate of the Furious برای اکران در تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۱۷ (۲۵ فروردین ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. همچنین فیلم سریع و خشمگین ۹ (Fast and Furious 9) در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۱۹ (۳۰ فروردین ۱۳۹۸) و فیلم سریع و خشمگین ۱۰ (Fast and Furious 10) در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) اکران خواهند شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده