نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

تریلر جدید فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 منتشر شد

کمپانی مارول استودیو تریلر جدید و پایانی فیلم مورد انتظار نگهبانان کهکشان نسخه. ۲ (Guardians of the Galaxy Vol. 2) را منتشر کرد.

مارول تریلر جدید و پایانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 را در حاشیه برنامه جیمی کیمل لایو (Jimmy Kimmel Livee) منتشر کرد. در این تریلر شاهد تصاویر بامزه جدیدی از این فیلم هستیم. همچنین در این تریلر از آهنگ Fleetwood Mac اثر گروه The Chain، نیز استفاده شده است. این آهنگ در سال ۱۹۷۷ منتشر شده است و به نظر می‌رسد در این قسمت شاهد پخش آهنگ‌های بیشتری از دهه ۷۰ میلادی خواهیم بود. پیش از این در تریلر Super Bowl از این آهنگ استفاده شده بود. همچنین در پایان این تریلر برای اولین بار شخصیت ایگو سیاره زنده با نقش آفرینی کرت راسل را مشاهده می‌کنیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر زیبا را تماشا کنید:

| |

پیش از این تصویری از شخصیت ایگو بر روی جعبه محصولات فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 فاش شده بود. علاوه بر این، مارول پوستر جدیدی از فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 نیز منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Guardians of the Galaxy Vol. 2 new poster

کریس پرت در نقش پیتر کوئیل / استار لرد، زویی سالدانا در نقش گامورا، دیوید باتیستا در نقش دراکس نابودگر، وین دیزل در نقش بیبی گروت، بردلی کوپر در نقش راکت، الیزابت دبیکی در نقش آیشا، کرت راسل در نقش ایگو، کارن گیلان در نقش نبولا، مایکل راکر در نقش یوندو، سین گان در نقش کراگلین، گلن کلوز در نقش نخست وزیر سیاره نوا،کریس سالیوان در نقش تیسرفیس و پام کلمنتیف در نقش مانتیس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم مانند قسمت اول بر عهده جیمز گان بوده است. 

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 برای اکران در تاریخ ۵ می ۲۰۱۷ (۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶) برنامه‌ ریزی شده است.


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده