// پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

تریلر جدید بازی Daymare: 1998 منتشر شد

Daymare: 1998، بازی مستقل و الهام گرفته از Resident Evil کمپین جمع‌آوری هزینه ساخت خود را در کیک‌استارتر شروع کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی، به تازگی تریلر جدیدی از بازی Daymare: 1998، به عنوان یک اثر مستقل، در سبک وحشت بقا و الهام گرفته از بازی Resident Evil منتشر شده است. این تریلر، تنها چند ساعت قبل از شروع کمپین کیک‌استارتر بازی نمایش داده شد.

در این ویدیو، شاهد یک نگاه اجمالی به فضای ترسناک بازی خواهیم بود. همچنین در آن صداهای ترسناک و تصویری از حداقل یکی از دشمنان نیز مشاهده می‌شود. شما می‌توانید این ویدیو را در ادامه مشاهده کنید.

| |

استودیو اینویدر، سازنده بازی پیش از این در حال توسعه یک نسخه بازسازی طرفداری از بازی Resident Evil 2 بود، اما آن پروژه درنهایت به درخواست کپ‌کام کنار گذاشته شد. بازی Resident Evil 2 در سال ۱۹۹۸ عرضه شد و این عدد، در لوگو و عنوان بازی Daymare نیز کاملا برجسته است. به گفته سازنده، این بازی ارتباطات زیادی با سبک قدیم و محبوب بازی‌ ترسناک بقا و عناوین برجسته دهه ۹۰ دارد.

استودیو اینویدر علاوه بر تریلر، اطلاعات جدیدی هم در رابطه با کمپین کیک‌استارتر بازی فاش کرده است. محدوده ردیف پاداش‌ها از ۱ یورو (حدود ۱٫۰۶ دلار) تا ۷ هزار یورو (۷٫۴۰۴ دلار)، همراه با یک نسخه دیجیتالی از بازی با قیمت ۱۲ یورو (۱۲٫۶۹ دلار) است. کمپین کیک‌استارتر بازی از ۱۵ فوریه (۲۷ بهمن) شروع و تا روز ۱۷ مارس (۲۷ اسفند) به پایان خواهد رسید.

بازی  Daymare: 1998 درحال حاضر تنها برای رایانه‌های شخصی تأیید شده و هنوز تاریخ عرضه رسمی برای آن مشخص نشده است.

پیش از این، اخبار تکمیلی و تریلر معرفی این بازی مستقل را نیز در زومجی مطالعه کرده بودید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده