نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

تایید عرضه نسخه فیزیکی بازی Redout با انتشار یک تریلر جدید

استودیو 505 Games اعلام کرد که نسخه فیزیکی بازی Redout برای کنسول‌های نسل هشتمی عرضه خواهد شد.

مدتی پیش مشخص شده بود که استودیو نیکالیس وظیفه انتشار نسخه‌های دیجیتالی بازی Redout را برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ بر عهده دارد. حال در جدیدترین اخبار بازی، چند روز پیش 505 Games با انتشار تریلری اعلام کرد که وظیفه انتشار نسخه فیزیکی این بازی را برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بر عهده گرفته است.

بنا به گفته استودیو 34BigThings که وظیفه ساخت بازی را بر عهده دارد، بازی Redout در حقیقت ادای احترامی به بازی‌های قدیمی مسابقه‌ای فضایی مانند F-Zero، WipeOut، Rollcage و POD است. این بازی به نحوی طراحی شده است که سرعت فوق‌العاده بالایی داشته باشد و در کنار سرعت بالا، لذت‌بخش و سخت نیز باشد. در این بازی سعی شده است که قوانین فیزیک به خوبی رعایت شود و هر ترمز، پیچ و سرعت گرفتن، تاثیر بسزایی برروی نحوه حرکت سفینه شما خواهد داشت. این بازی با استفاده از موتور Unreal 4 ساخته شده است.

هنوز هیچ تاریخ مشخصی برای عرضه Redout برای کنسول‌ها مشخص نشده است و فقط می‌دانیم بازی قرار است در تاریخ نامعینی در سال ۲۰۱۷ عرضه شود. به هر حال اگر نمی‌توانید تا زمان عرضه بازی برای کنسول‌ها صبر کنید، می‌توانید هم اکنون بازی را با قیمت ۳۴.۹۹ دلار برای رایانه‌های شخصی تهیه کنید. در انتها نیز برای اینکه با فضای بازی بیشتر آشنا شوید، می‌توانید تریلر منتشر شده توسط 505 Games را مشاهده کنید:

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده