نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

اولین تریلر انیمیشن The Lego Ninjago Movie

کمپانی برادران وارنر اولین تریلر انیمیشن The Lego Ninjago Movie را منتشر کرد.

سرانجام روز جمعه انیمیشن فیلم لگو بتمن (The Lego Batman Movie) به روی پرده خواهد رفت، اما این انیمیشن، تنها انیمیشن لگویی نیست که طی سال ۲۰۱۷ قرار است به روی پرده برود. همزمان با آغاز اکران انیمیشن The Lego Batman Movie در اروپا، کمپانی برادران وارنر اولین تریلر انیمیشن فیلم لگو نینجاگو (The Lego Ninjago Movie) را منتشر کرده است. در این تریلر شاهد صحنه‌های بامزه لگویی بسیاری هستیم و همچنین با شخصیت‌های اصلی این انیمیشن نیز بیشتر آشنا می‌شویم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

| |

داستان انیمیشن The Lego Ninjago Movie در جزیره‌ای به نام نینجاگو جریان دارد که لوید ملقب به نینجا سبز به همراه پنج نینجا دیگر وظیفه دارند تا از این شهر دفاع کنند. آن‌ها باید از این شهر در برابر شخصیت شیطان صفتی به نام گارمادون دفاع کنند. لوید متوجه می‌شود که گارمادون پدر او است و باید با پدرش مبارزه کند. استاد وو رئیس این گروه است. او با وجود آن که بسیار پیر به نظر می‌رسد، اما بسیار دانا است. او به نینجاها یاد می‌دهد که برای شکست گارمادون اول باید انضباط را یاد بگیرند، سپس آن‌ها باید با کنترل غرور خود باید بتوانند از قدرت درونی خود موسوم به Spinjitzu، به درستی استفاده کنند. همچنین کمپانی برادران وارنر پوستر جدیدی از این انیمیشن The Lego Ninjago Movie نیز منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The LEGO Ninjago Movie Poster

دیو فرانکو در نقش لوید، جکی چان در نقش استاد وو، مایکل پنیا در نقش کی، کمیل نانجیانی در نقش جی، زک وودز در نقش زین، ابی جاکوبسن در نقش نیا، جاستین ثرو در نقش گارمادون، فرد ارمیسن در نقش کول و الیویا مان در نقش کوکو، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در انیمیشن The Lego Ninjago Movie حضور دارند. کارگردانی این انیمیشن بر عهده چارلی بین، کارگردان انیمیشن‌هایی چون Robotboy و TRON: Uprising، بوده است و هیلاری وینستون، باب لوگان و پل فیشر نیز بر روی فیلمنامه انیمیشن The Lego Ninjago Movie کار کرده‌اند. فیل لرد و کریستوفر میلر، کارگردانان انیمیشن فیلم لگو (The Lego Movie)، نیز به عنوان تهیه کننده در این انیمیشن حضور دارند.

انیمیشن The Lego Ninjago Movie برای اکران در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۷ (۳۱ شهریور ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده