نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

ویدیو جدیدی از فیلم Ghost In The Shell منتشر شد

کمپانی پارامونت ویدیو جدیدی از فیلم Ghost In The Shell منتشر کرده که به معرفی شخصیت میجر با بازی اسکارلت جوهانسون، می‌پردازد.

فیلم لایو اکشن شبح درون پوسته (Ghost in the Shell) که اقتباسی از یک انیمه بسیار محبوب به همین نام است، در ماه مارس به روی پرده خواهد رفت، به همین منظور کمپانی پارامونت تیزر جدیدی از این فیلم منتشر کرده است. پیش از این، پارامونت ویدیوهای کوتاهی از این فیلم منتشر کرده بود، حال این تیزر بر روی شخصیت میجر با بازی اسکارلت جوهانسون، تمرکز دارد که رهبر یک گروه ضد تروریستی به نام Section 9 است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

| |

کارگردانی فیلم Ghost In The Shell بر عهده روپرت سندرز، کارگردان فیلم سفیدبرفی و شکارچی (Snow White and the Huntsman)، بوده است. علاوه بر جوهانسون، مایکل پیت، میکائیل وینکات، ژولیت بینوش، پیلو اسبک و تاکشی کیتانو دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Ghost in the Shell در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۷ (۱۱ فروردین ۱۳۹۶) به روی پرده خواهد رفت.

انیمیشن Ghost in the Shell یکی از انیمه‌های کلیدی شرقی بود که توانست در دهه ۹۰ مقبولیت و محبوبیت زیادی در بین غربی‌ها پیدا کند. Ghost in the Shell برای اولین بار در سال ۱۹۸۹ به عنوان یک مانگا که توسط ماسامونه شیرو نوشته شده بود، چاپ شد. تا به حال ۴ انیمه از روی این مجموعه ساخته شده است که جدیدترین آنها Ghost in the Shell: The New Movie نام داشت که سال گذشته عرضه شد. 

در خبری دیگر، انیمیشن اصلی Ghost in the Shell طی این ماه دوباره اکران خواهد شد. این انیمیشن قدیمی که محصول سال ۱۹۹۵ است، قرار است در ۱۱۰ سالن سینما در آمریکای شمالی دوباره اکران شود. نسخه ژاپنی با زیرنویس انگلیسی انیمیشن Ghost in the Shell در تاریخ ۷ فوریه (۱۹ بهمن) و نسخه دوبله انگلیسی این انیمیشن در تاریخ ۸ فوریه (۲۰ بهمن) اکران خواهند شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده