// یکشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

تریلر جدید Lego City Undercover منتشر شد

تریلر جدید بازی جهان باز Lego City Undercover، ویژگی‌های نسخه‌ی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ این بازی را برجسته می‌کند.

تراولر تیلز با انتشار یک تریلر جدید از بازی Lego City Undercover، رسما تایید کرده است که این بازی در بهار سال جاری میلادی برای پلی‌استیشن 4، رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. در این ویدیو چیس مک‌کین، شخصیت اصلی داستان با یک موسیقی متن فوق‌العاده و همچنین شوخی‌های آشنا در مجموعه‌ی لگو به نمایش گذاشته شده است. شما می‌توانید این ویدیو را از پایین تماشا و دانلود کنید:

| |

Lego City Undercover نخستین بار در سال ۲۰۱۳ به صورت انحصاری برای Wii U منتشر شده بود. با این حال، در نوامبر امسال و بعد از سه سال از نخستین انتشار، Lego City Undercover به عنوان اولین بازی Third Party برای نینتندو سوییچ نیز رونمایی شد. در آن هنگام، غول اسباب‌بازی شرح داده بود که این پورت به عنوان «ریمستر»‌ و «عرضه‌ی دوباره» محسوب می‌شود. فعلا مشخص نیست که نسخه‌ای که در فصل بهار منتشر می‌‌شود یک پورت مستقیم بوده یا شامل بهبود‌ها و محتوای اضافی نیز خواهد بود.

 برخلاف سایر بازی‌های لگو، Lego City Undercover بر اساس یک داستان مستقل و اوریجینال روایت می‌شود، جایی که بازیکنان کنترلر چیس مک‌کین، یک افسر پلیس مخفی را برای تحویل دادن مجرمان به دست عدالت، برعهده می‌گیرند. با انتشار اخبار بازی جدید از محصول کمپانی Traveller's Tales، آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده