نویسنده: پویان توخنی
// شنبه, ۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۱

بسته ی الحاقی Christmas بازی Dead Rising 4 منتشر شد

با نزدیک شدن به کریسمس بازی Dead Rising 4، بسته‌ی الحاقی خود با نام Christmas را منتشر کرد که شامل اسلحه‌های جدیدی با حال و هوای کریسمس است.

بسته‌ی الحاقی Christmas بازی Dead Rising 4 اکنون منتشر شده است که در زمان کریسمس اتفاق می‌افتد و شامل امکانات جدیدی مانند سلاح‌هایی با حال و هوای کریسمس مانند اسلحه‌ی برقی با ظاهر گل مانند و تیر و کمان آبنباتی است. اگرچه همیشه می‌تواند چیزهای بیشتری از آنچه که امده است منتشر شود و حالا توسعه دهنده Dead Rising 4 اولین بسته‌ی الحاقی بازی را با نام Stocking Stuffer Holiday Pack منتشر کرده است که شامل آیتم‌های جدید و جذاب است که Frank West می‌تواند با آنها به شکار زامبی‌ها بپردازد.

همانطور که بازیکنان انتظار دارند در این بسته‌ی الحاقی می‌توانند همانند بابانوئل لباس بپوشند، همچنین این بسته شامل اسلحه‌ها و وسایل نقلیه جدیدی با ظاهر کریسمس است که با آنها می‌توانید به خراب کاریهای بیشتری بپردازید. همچنین اضافه شدن فیلتر جدیدی به بازی که به شما امکان تغییر حاشیه عکس‌های خود به ظاهر کریسمس را می‌دهد. این بسته‌ی الحاقی شامل امکانات بیشتری از نسخه‌ی اصلی بازی است که با توجه به نظر شما ممکن است خوب یا بد باشد.

قیمت بازی در Season Pass، بیست دلار است اما می‌توانید آن را به صورت جداگانه با قیمت ۵ دلار خریداری کنید. این بسته یکی از کوچکترین نسخه‌های منتشر شده در این فصل است مانند سال بعد که چیز‌هایی مانند حالت مینی گلف (Mini Golf) و Frank Rising را به بازی اضافه می‌کند.حالت مینی گلف به طور خاصی جالب به نظر می‌رسد که به شما امکان بازی کردن به صورت آنلاین را در مقابل حریفانی از سرتاسر دنیا می‌دهد. همچنین مواردی رایگان نیز در سال آینده به بازی اضافه خواهند شد.

بر اساس گفته‌های توسعه دهنده و ناشر بازی یعنی کمپانی کپ‌کام (Capcom)، به حالت داستانی بازی گزینه‌های سخت‌تری، در سال آینده اضافه خواهد شد که ظاهرا دشمنان را سرسخت‌تر و دوام اسلحه‌ها را کمتر خواهد کرد. با در نظر گرفتن اینکه بازی که می‌تواند بسیار ساده شود وقتی که شما به سطح‌های بالا می‌رسید، این می‌تواند یک راه حل عالی برای چالش بر‌انگیز نگهداشتن بازی برای افراد کهنه کار باشد.در حال حاظر بازی Dead Rising 4 برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس است. اگرچه انتظار می‌رود که این بازی برای پلی‌استیشن 4 در سال ۲۰۱۷ منتشر شود.

در زیر می‌توانید به مشاهده‌ی تریلر جدید منتشر شده از بسته‌ی الحاقی Christmas بازی بپردازید:

|


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده