نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

اولین تیزر انیمیشن The Emoji Movie منتشر شد

کمپانی سونی اولین تیزر انیمیشن فیلم اموجی (The Emoji Movie) را منتشر کرد.

سال گذشته کمپانی سونی ساخت انیمیشن The Emoji Movie را تایید کرد و حال این کمپانی نخستین تیزر این انیمیشن را منتشر کرده است. در این انیمیشن صداپیشگانی چون تی جی میلر، جیمز کوردن، ایلانا گلیزر و استیون رایت حضور دارند. در نخستین تیزر انیمیشن The Emoji Movie با شخصیت Meh با صداپیشگی استیون رایت، آشنا می‌شویم که خود را معرفی می‌کند و از اشتیاقش در مورد این انیمیشن صحبت می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

علاوه بر این، کمپانی سونی پوسترهای شخصیت انیمیشن The Emoji Movie را نیز منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

کارگردانی انیمیشن The Emoji Movie بر عهده آنتونی لئوندیس است. او همچنین به همراه اریک سیگل بر روی فیلمنامه این انیمیشن نیز کار کرده است. کمپانی سونی امسال انیمیشن «فیلم پرندگان خشمگین» (The Angry Birds Movie) را منتشر کرد و در نظر دارد سهم خود را از این بازار افزایش دهد. بدون شک موفقیت انیمیشن فیلم لگو (The Lego Movie) در سال ۲۰۱۴ در ساخت انیمیشن‌هایی چون The Emoji Movie و The Angry Birds Movie بی تاثیر نبوده است.

انیمیشن The Emoji Movie برای اکران در تاریخ ۴ آگوست ۲۰۱۷ (۱۳ مرداد ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است.

به نظر شما انیمیشن The Emoji Movie می‌تواند موفقیت انیمیشن The Lego Movie را تکرار کند؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده