نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۳

امروز بتای بخش چند نفره Just Cause 3 عرضه خواهد شد

گروه نانوس با انتشار تریلری اعلام کرد که بتای بخش چند نفره Just Cause 3 از امروز در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی پر هرج و مرج Just Cause 3، امروز یک بتا دریافت می‌کند و این بتا بخش چند نفره را به بازی اضافه می‌کند. گروهی از طرفداران بازی با نام Nanos، امروز تریلری را منتشر کردند و اعلام کردند که امروز، بتای ماد چند نفره بازی را عرضه خواهند کرد. با استناد به صحبت‌های نانوس، آنها امیدوارند تا بتوانند یک نسخه پایدار از این ماد را در ماه ژانویه یا فوریه سال ۲۰۱۷ برای بازی عرضه کنند. این بتا برای نسخه رایانه‌های شخصی بازی عرضه خواهد شد:

| |

چندی پیش بود که تعدادی دیگر از طرفداران این بازی، در حال ساخت یک ماد چند نفره برای بازی بودند که هنگامی که کمرون فووت، طراح اصلی آن ماد توسط استودیوهای آوالانچ (سازنده بازی) به استخدام در آمد، این پروژه لغو شد. وی در آن زمان درباره دلیل تصمیم خود اینگونه توضیح داد:

چند ماه قبل، استودیوهای آوالانچ به من پیشنهاد کار داد و من نمی‌توانستم این پیشنهاد را رد کنم. آنها به من این فرصت را دادند که برروی پروژه‌های فعلی و آینده آنها کار کنم. متاسفانه به همین دلیل پروژه ساخت ماد چند نفره برای بازی لغو شد.

فووت عضو تیمی به نام JC-MP بود که به صورت مجزا از نانوس برروی این ماد کار می‌کردند. آنها پیش از این سابقه ساخت ماد چندنفره برای بازی Just Cause 2 را در کارنامه خود داشتند و به دلیل موفقیت آن ماد، آنها انتظار داشتند که به صورت بومی در نسخه سوم بازی، بخش چند نفره قرار داشته باشد. 

با اینکه در حال حاضر ماد نانوس فقط برای رایانه‌های شخصی در دسترس است اما استودیوهای آوالانچ در حال بررسی جوانب مختلف است تا بتواند این ماد را برروی کنسو‌ل‌ها نیز عرضه کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده