نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

اولین تیزر تریلر فیلم Blade Runner 2049 منتشر شد

کمپانی برادران وارنر اولین تیزر تریلر فیلم مورد انتظار بلید رانر ۲۰۴۹ (Blade Runner 2049را منتشر کرد.

سرانجام کمپانی برادران وارنر اولین تیزر تریلر فیلم Blade Runner 2049 را منتشر کرد. این فیلم، که دنباله فیلم بلید رانر (Blade Runner) محصول سال ۱۹۸۲ به کارگردانی ریدلی اسکات، است، قرار است در ماه اکتبر سال ۲۰۱۷ به روی پرده برود. در نخستین تریلر فیلم Blade Runner 2049 برای اولین بار رایان گاسلینگ را مشاهده می‌کنیم که با ریک دکارد با نقش آفرینی هریسون فورد، روبرو می‌شود. در این تریلر، از موسیقی فیلم اصلی استفاده شده است که به نظر می‌رسد این فیلم همانند فیلم اول، دارای فضای بسیار اسرار آمیز خواهد بود. شما در ادامه می‌توانید این تیزر تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

|

همچنین اولین خلاصه رسمی از داستان فیلم Blade Runner 2049 نیز منتشر شده است:

اتفاقات این فیلم، سی سال پس از اتفاقات فیلم اول رخ می‌دهد که افسر K از LAPD با بازی رایان گاسلینگ، به دنبال کشف یک راز قدیمی است که به نظر می‌رسد با گذشتگان این راز دیگر مدفون شده باشد، اما افشا شدن این راز می‌تواند باعث ایجاد هرج و مرج در جامعه شود. افسر K به دنبال پیدا کردن ریک دکارد با بازی هریسون فورد، است، او که مامور سابق LAPD است حدود سی سال است که کسی او را ندیده است و به نظر می‌رسد مرده باشد.

Ryan Gosling in Blade Runner 2049

کارگردانی فیلم Blade Runner 2049 بر عهده دنی ویلنو، کارگردان فیلم‌هایی چون زندانیان (Prisoners)، سیکاریو (Sicario) و ورود (Arrival) است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم همانند فیلم اصلی، بر عهده همپتون فنچر به همراه مایکل گرین، نویسنده فیلم فانوس سبز (Green Lantern)، است. ریدلی اسکات نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی در فیلم Blade Runner 2049 حضور دارد. علاوه بر گاسلینگ و فورد، جرد لتو، رابین رایت، دیوید باتیستا، لنی جیمز، برخد عبدی، آنا د آرماس و مکنزی دیویس دیگری بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم Blade Runner 2049 در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۴ مهر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد. این فیلم پیش از این قرار بود در ژانویه ۲۰۱۸ به روی پرده برود، اما اکران آن سه ماه جلو افتاد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده