نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

تریلر روز انتشار بسته الحاقی Blizzard Mountain بازی Forza Horizon 3

به مناسبت عرضه بسته الحاقی Blizzard Mountain بازی Forza Horizon 3 تریلر روز انتشار آن منتشر شد.

ماه گذشته بود که بسته الحاقی Blizzard Mountain برای بازی فورزا هورایزون 3 معرفی شد و بالاخره دیروز این بسته الحاقی برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفت. به همین مناسبت پلی‌گراند گیمز تریلر روز عرضه این بسته الحاقی را منتشر کرد.

بسته الحاقی Blizzard Mountain را می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه مایکروسافت به صورت جداگانه و با پرداخت ۱۹.۹۹ دلار خریداری کنید. کسانی که سیزن پس بازی را خریداری کرده بودند، می‌توانند به صورت رایگان این بسته الحاقی را دانلود کنند. سیزن پس بازی با قیمت ۳۴.۹۹ دلار در دسترس قرار گرفته است و علاوه بر بسته الحاقی Blizzard Mountain، بسته الحاقی دیگر بازی را که قرار است در آینده منتشر شود، نیز شامل می‌شود. کسانی که نسخه آلتیمیت بازی را خریده باشند، در هنگام خرید سیزن پس بازی می‌توانند از ۱۰ دلار تخفیف برخوردار شوند. البته دقت داشته باشید که این تخفیف فقط تا آخر سال ۲۰۱۶ معتبر است.

بسته الحاقی Blizzard Mountain، ناحیه جدیدی را به بازی اضافه می‌کند که در آن برف، یخ، شیب‌های سهمگین و کولاک وجود دارد. این اولین باری است که ما در مجموعه فورزا شاهد حضور برف هستیم. ۸ ماشین جدید به همراه چند مسابقه و ۲۸ آچیومنت جدید نیز با این بسته الحاقی به بازی اضافه می‌شوند.

در انتها شما را به تماشای این تریلر دعوت می‌کنیم:

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده