نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

تریلر جدید فصل چهارم سریال Sherlock منتشر شد

شبکه بی‌بی‌سی تریلر جدیدی از فصل چهارم سریال محبوب شرلوک (Sherlock) منتشر کرد.

اولین قسمت فصل چهارم سریال محبوب و پر طرفدار Sherlock در تاریخ اول ژانویه ۲۰۱۷ (۱۲ دی ۱۳۹۵) از شبکه بی‌بی‌سی به روی آنتن خواهد رفت، نام قسمت اول شش تاچر (The Six Thatchers) است و این قسمت، جدیدترین قسمت سریال Sherlock پس از قسمت ویژه کریسمس آن که عروس نفرت‌انگیز (The Abominable Bride) نام داشت و در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، است که قرار است بزودی پخش شود. قسمت اول فصل چهارم سریال Sherlock حدود دو سال پس از پایان فصل سوم این سریال قرار است منتشر شود. به همین مناسبت، این شبکه تریلر جدیدی از فصل چهارم این سریال منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

|

عنوان قسمت اول فصل چهارم سریال Sherlock اشاره‌ای به داستان کوتاه سر آرتور کانن دویل که ماجرای شش ناپلئون (The Adventure of the Six Napoleons) نام داشت، دارد که در سال ۱۹۰۴ میلادی منتشر شده است. سازندگان این سریال پیش از این وعده داده بودند که در فصل چهارم این سریال شاهد خنده، اشک، شوک، شگفت زدگی و موارد فوق العاده دیگر از شرلوک هولمز خواهیم بود. دکتر جان واتسون و همسرش مری، در حال آماده شدن برای بزرگ‌ترین چالش زندگی خود هستند و آن‌ها بزودی صاحب فرزند می‌شوند.

کار ساخت و نوشتن فصل چهارم سریال Sherlock بر عهده استیون موفات و مارک گیتیس است. این سریال براساس رمان‌های سر آرتور کانن دویل ساخته و منتشر می‌شود. در این فصل سریال شاهد هنرنمایی دوباره بندیکت کامبربچ در نقش شرلوک هولمز و مارتین فریمن در نقش دکتر جان واتسون خواهیم بود. مارک گیتیس، لوئیز بریلی، روپرت گراوس، اندرو اسکات و اونا استابس از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Sherlock باز خواهند گشت. در این فصل سریال شرلوک، شاهد حضور توبی جونز نیز خواهیم بود. به نظر می‌رسد او نقش مهمی در اتفاقات این فصل سریال دارد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده