نویسنده: آرش رستمی
// جمعه, ۱۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

تریلر بسته الحاقی Rogue One: Scarif بازی Star Wars Battlefront

چند روز مانده به عرضه‌ی Rogue One: Scarif، تریلری از این بسته‌ی بازی Star Wars: Battlefront منتشر شده است.

تریلری از Rogue One: Scarif، بسته‌ی الحاقی جدید Star Wars: Battlefront، منتشر شده که حال‌وهوای این محتوا را به تصویر می‌کشد. البته ویدیوی جدید تنها لحظاتی کوتاه از گیم‌پلی Scarif را به نمایش درمی‌آورد و بیشتر آن را دموهای سینمایی بازی تشکیل می‌دهد؛ اما باز هم تماشا کردن آن خالی از لطف نیست.

|

بسته‌ی Scarif با الهام از فیلم روگ وان (Rogue One: A Star Wars Story) ساخته شده که قرار است تا دو هفته‌ی دیگر اکران‌اش را آغاز کند. این DLC دارای نقشه‌هایی جدید است و جین ارسو (Jyn Erso) و اورسون کرنیک (Orson Krennic) در آن به‌عنوان شخصیت‌های قابل بازی حضور دارند. در این میان، یک حالت تازه هم به بازی اضافه می‌شود که هر دو نوع نبردهای زمینی و فضایی در آن گنجانده شده‌اند.

بسته‌ی الحاقی Rogue One: Scarif در ۱۶ آذر برای دارندگان سیزن پس Battlefront منتشر می‌شود؛ ضمن اینکه آن دسته از بازیکنان Star Wars: Battlefront که از پلی‌استیشن 4 و هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR بهره می‌برند هم می‌توانند در همین تاریخ، محتوای Rogue One: X-Wing را به‌رایگان دریافت کنند. آن‌هایی که سیزن پس بازی را ندارند هم قادر خواهند بود تا بسته‌ی Scarif را از اواخر آذرماه-اوایل دی خریداری کنند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده