نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲

تجربه رایگان بخش چندنفره Titanfall 2 برای مشترکین EA/Origin Access از امروز

مشترکین سرویس‌های EA Access و Origin Access از امروز می‌توانند به مدت محدود بخش چندنفره Titanfall 2 را به رایگان تجربه کنند.

ریسپاون اینترتینمنت، سازنده بازی تایتانفال 2، روز گذشته با انتشار تریلری اعلام کرد که کاربران سرویس‌های EA Access و Origin Access می‌توانند از امروز، ۱۰ آذر، به مدت محدودی بخش چندنفره بازی را تجربه کنند. در این بازه، تمام حالت‌های بخش چندنفره در دسترس مشترکین قرار می‌گیرد و آنها می‌توانند در تمام نقشه‌ها و حالت‌ها، بازی را تجربه کنند. همچنین تمام اسلحه‌های بازی نیز در این حالت در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

| |

محتوای بسته الحاقی Angel City's Most Wanted نیز که ۱۳ آذر منتشر می‌شود، پس از انتشار، توسط این بازیکنان قابل تجربه است. اگر شما پس از اتمام این بازه رایگان تصمیم گرفتید که بازی را خریداری کنید، تمام پیشرفت‌هایی که کسب کرده‌اید، به بازی اصلی نیز منتقل می‌شود. 

بسته الحاقی Angel City's Most Wanted که به صورت رایگان برای بازی منتشر می‌شود، محتوای جدیدی را به Titanfall 2 اضافه می‌کند. اسلحه Wingman Elite Pistol به همراه ۶ کیت جدید برای تایتان‌ها و یک انیمیشن جدید برای خلبان‌ها، از جمله مواردی است که به بازی با این DLC اضافه می‌شود. کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، از امروز می‌توانند به این بسته الحاقی دسترسی پیدا کنند. 

همچنین شما می‌توانید در این بازه زمانی، آیتم‌های تزیینی مختلفی را برای تایتان و خلبان خود خریداری کنید کنید. این دوره آزمایشی تا ۱۴ آذر ماه ادامه خواهد داشت و از تاریخ ۱۲ آذر تمام کاربران پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان می‌توانند این بخش را تجربه کنند. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده