نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

تریلر جدید Sea of Thieves سری به جزیره های بازی می‌زند

ویدیویی از Sea of Thieves منتشر شده که به رویکرد سازندگان بازی در طراحی جزیره‌های آن می‌پردازد.

استودیو ریر (Rare)، سازنده‌ی Sea of Thieves، تریلر دیگری از این بازی را منتشر کرده است. این تریلر نگاهی به جزیره‌های بازی می‌اندازد و بخش‌هایی از روند طراحی شدن آن‌ها توسط تیم توسعه‌دهنده را به تصویر می‌کشد.

در ویدیوی جدید، دَرِن نوریشند (Darren Nourishand)، سرپرست تیم طراحی هنری مراحل، و یواکیم کاپنز (Joachim Coppens)، طراح محیط، به‌اختصار درباره‌ی فرآیند شکل گرفتن جزیره‌ها و اجزای آن‌ها، شامل صخره‌ها، غارها و پوشش گیاهی، صحبت می‌کنند. به‌گفته‌ی آن‌ها طراحی خشکی‌های Sea of Thieves به‌ویژه از این جهت دارای اهمیت است که چشم‌انداز این جزایر باید از نمای دوردست هم، به‌ویژه در هنگام غروب خورشید، از جذابیت کافی برخوردار باشد؛ علاوه بر اینکه هر خشکی را باید بتوان با توجه به المان‌های شاخص‌اش، از دیگری تمایز داد. پس از این موارد، توسعه‌دهندگان جزئیاتی را مورد توجه قرار داده‌اند که به باورپذیرتر شدن دنیای بازی کمک می‌کند؛ جزئیاتی که باعث می‌شود تا المان‌های محیط بازی بعضا از نوعی پیشینه و اصالت برخوردار شوند.

نوریشند و کاپنز در نهایت خاطرنشان می‌کنند که تمام تلاش‌شان بر این بوده تا تجربه‌ای جذاب و همه‌جانبه را برای بازیکنان فراهم کنند و جزیره‌هایی خاطره‌انگیز را به تصویر بکشند.


بازی Sea of Thieves قرار است در سال ۲۰۱۷ برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی (ویندوز 10) منتشر شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده