// چهار شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

تریلری دیگر از سالروز پانزده سالگی مجموعه Halo منتشر شد

روز گذشته به منابست پانزدهمین سالروز مجموعه‌ی Halo، کمپانی مایکروسافت اقدام به انتشار تریلری دیگر از این مجموعه کرده است.

درست پانزده سال پیش در روز ۱۵ ماه نوامبر سال ۲۰۰۱ بود که مجموعه‌ی Halo متولد شد. در آن زمان بود که استودیو بانجی با آغاز ساخت این مجموعه‌ی انحصاری برای ایکس‌باکس، نام آن را برای همیشه در صنعت بازی‌سازی ماندگار کرد. به مناسبت این سالروز کمپانی Microsoft‌ پس از نتشار تریلری که پیش‌تر در زومجی مشاهده کردید، روز گذشته تریلر زیر را مجددا به همین مناسبت منتشر کرده که مروری می‌کند بر تاریخچه‌ی این سری محبوب که در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های دنیا محسوب می‌شود:

در این ویدیو که با صدای شخصیت «Master Chief» روایت می‌شود، این‌طور مشخص است که مجموعه‌ی Halo‌ قرار نیست به این حالتی که هست محدود شود و احتمالا در آینده نیز شاهد ادامه یافتن آن خواهیم بود. به قول Chief، این تازه شروع کار است! تاکنون مجموعه‌ی Halo شامل پنج بازی اصلی بوده که جدیدترین آنها در ماه اکتبر سال ۲۰۱۵ منتشر شد و Halo 5: Guardians نام داشت. بنا به اطلاعاتی بازی Halo 6 نیز در دست ساخت قرار دارد که البته هنوز بصورت رسمی معرفی نشده است. همانطور که پیش‌تر نیز در زومجی گفته شد، روز گذشته کمپانی سازنده‌ی این سری یعنی استودیو 343 اینداستریز پانزدهمین سالروز این سری را جشن گرفت.

نظر شما در مورد این مجموعه‌ی زیبا چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده