// شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۹

تریلر جدید بازی Final Fantasy XV منتشر شد

ویدیو جدید بازی Final Fantasy XV را که پس از به‌اتمام رساندن دمو Judgment Disk پخش می‌شود در زومجی تماشا کنید.

چندی پیش خبری منتشر شد حول اینکه دمو قابل بازی جدید Final Fantasy XV منتشر شده و علاقه‌مندان می‌توانند به مراجعه به فروشگاه کنسول خود آن را دانلود کنند. البته در ادامه این خبر آمده بود که Judgment Disk برای کاربران ژاپنی تدارک دیده شده و مشخص نیست که این دمو برای سایر مناطق منتشر می‌شود یا خیر.

حال در همین راستا اگر این دمو را تمام کنید، یک ویدیو جدید از بازی برای شما پخش خواهد شد. این ویدیو سه دقیقه‌ای بر روی کودکی و جوانی شاهزاده نوکتیس، شخصیت اصلی داستان، تمرکز دارد. اگر از اسپویل شدن بیزار هستید، این ویدیو را تماشا نکنید زیرا شامل محتویاتی از داستان بازی است.

|

همچنین اخیرا مشخص شده است که فاینال فانتزی ۱۵ با دو حالت مختلف بر روی پلی‌استیشن 4 پرو منتشر می‌شود. اولین حالت شما می‌توانید این بازی را با کیفیت 4K و نرخ فریم ۳۰ بازی کرده و در دومین حالت، بازیکنان می‌توانند کیفیت اجرایی بازی را بر روی 1080p قرار داده ولی از نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه استفاده کنند. البته ویژگی‌های این بازی برای کنسول میان نسلی پلی‌استیشن 4 پرو در همان روز عرضه در دسترس نبوده و در جریان یک بروزرسانی در آینده برای این بازی منتشر خواهد شد.

بازی فاینال فانتزی XV در تاریخ ۹ آذر ماه (۲۹ نوامبر) بر روی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده