نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

تبلیغات جدید پلی استیشن 4 پرو منتشر شد

سونی امروز دو ویدیو جدید از کنسول پلی‌استیشن 4 پرو منتشر کرد.

به زودی کنسول قدرتمند پلی‌استیشن 4 پرو عرضه می‌شود. این کنسول قدرتمند، قرار است توانایی بازی با رزولوشن 4K را برای گیمرها به ارمغان بیاورد. حال به همین مناسبت، سونی دو ویدیو جدید از کنسول پلی‌استیشن 4 پرو منتشر کرده است که در آن از این کنسول به عنوان یک پلی‌استیشن 4 «سوپر شارژ» یاد می‌شود. در این تبلیغ‌ها همچنین عبارت «قدرتمندترین کنسول دنیا» را نیز شاهد هستیم. 

در این ویدیوها، ما می‌توانیم بازی‌هایی را که از این کنسول پشتیبانی می‌کنند، مشاهده کنیم. Horizon: Zero Down، Watch Dogs 2، Rise of the Tomb Raider، Call of Duty: Infinite Warfare، Mass Effect Andromeda، Days Gone، Uncharted 4: A Thief's End و دیگر بازی‌ها در این دو ویدیو قابل مشاهده هستند. 

این ویدیوها با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در کانال پلی‌استیشن در وب‌سایت یوتیوب قرار داده شده‌اند. شما می‌توانید نسخه Full HD این دو ویدیو را در زیر تماشا و برای تماشا ویدیوها با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، به کانال رسمی یوتیوب سونی مراجعه کنید. 

| | | تماشا در یوتیوب 4K 60FPS

| | | تماشا در یوتیوب 4K 60FPS

کنسول پلی‌استیشن 4 پرو در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان)‌ به صورت رسمی عرضه خواهد شد. این کنسول برچسب قیمتی ۴۰۰ دلاری دارد. پلی‌استیشن 4 پرو، به صورت پیش‌فرض یک ترابایت فضای هارد دیسک دارد و از کنسول پلی‌استیشن 4 معمولی بزرگ‌تر است. 

کنسول پلی‌استیشن 4 پرو دارای ۸ گیگابایت رم DDR5 و یک گیگابایت رم DRAM برای پردازنده است. این باعث می‌شود که پردازنده x86 این کنسول بتواند هم پخش محتوای 4K را انجام دهد و هم سیستم عامل پلی‌استیشن را اجرا کند. این DRAM اضافه، مقداری از حافظه رم GDDR5 را آزاد می‌کند.  


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده