نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۹

تریلر جدید انیمیشن The Lego Batman Movie

کمپانی برادران وارنر تریلر جدیدی از انیمیشن مورد انتظار لگو فیلم بتمن (The Lego Batman Movie) منتشر کرده است.

کمپانی برادران وارنر تریلر جدید و بسیار بامزه‌ای را از انیمیشن The Lego Batman Movie منتشر کرده است، در این تریلر بتمن مسئولیت یک پسر جوان را بر عهده می‌گیرد که در ادامه این پسر جوان به عنوان شخصیت رابین ظاهر می‌شود، در ادامه این تریلر مشاهده‌ می‌کنیم که بتمن به دنبال دستگیری جوکر و نجات شهر گاتهام با کمک رابین و دیگر دوستان خود است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا و خنده‌دار را تماشا کنید:

|

این انیمیشن یک نسخه فرعی از انیمیشن محبوب فیلم لگو (The Lego Movie) که در سال ۲۰۱۴ اکران شد، است. کارگردانی این انیمیشن بر عهده کریس مک‌کی است و فیل لورد و کریستوفر میلر که کارگردانی The Lego Movie و مجموعه فیلم Jump Street را بر عهده داشتند، در نقش تهیه کننده در این انیمیشن حضور دارند. این دو همچنین درحال حاضر کارگردانی قسمت فرعی جنگ ستارگان را که تمرکز آن بر روی هان سولو جوان است، بر عهده دارند، این فیلم مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند.

ویل آرنت، بازیگر سریال پرورش شکست‌خورده (Arrested Development)، بار دیگر صداپیشگی شخصیت بروس وین / بتمن را بر عهده دارد. مایکل سرا به عنوان صداپیشه رابین، روزاریو داوسون به عنوان صداپیشه بت‌گرل، رالف فاینس به عنوان صداپیشه آلفرد، زک گالیفیاناکیس به عنوان صداپیشه جوکر  و ماریا کری به عنوان صداپیشه شهردار گاتهام دیگر بازیگرانی هستند که در انیمیشن The Lego Batman Movie حضور دارند.

انیمیشن The Lego Batman Movie در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۱۷ (۲۲ بهمن ۱۳۹۵) اکران خواهد شد. همچنین ادامه انیمیشن The Lego Movie نیز در دست تولید و ساخت است، اما چندی پیش اعلام شد اکران این انیمیشن عقب افتاده است و در حال حاضر قرار است در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن ۱۳۹۷) اکران شود. چندی پیش، کمپانی برادران وارنر به مناسبت روز بتمن پوستر جدیدی را از انیمیشن The Lego Batman Movie منتشر کرده بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده