// یکشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

تریلر جدید ریمستر Call of Duty 4 به همراه جزئیات پشتیبانی بازی از پلی استیشن 4 پرو

ویدیوی جدید بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered را یک هفته مانده به انتشار این بازی تماشا کنید.

یک هفته مانده به انتشار رسمی دو بازی Call of Duty: Infinite Warfare و ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare، اکتیویژن امروز یک ویدیوی‌ جدید را از این ریمستر مورد انتظار منتشر کرد.

در این ویدیو توسعه‌دهندگانی از ریون سافت‌ور، استودیوی پشت تولید ریمستر Modern Warfare صحبت‌هایی را پیرامون بلندپروازی استودیو جهت وفاداری به نسخه اوریجینال، در کنار افزودن ویژگی‌های جدید مانند توانایی پیگیری آمار سلاح‌ها ارائه می‌دهند.

علاوه بر این، سید شومن، از کمپانی سونی با ارسال یک مطلب برروی وبلاگ پلی‌استیشن اعلام کرد که Modern Warfare Remastered از ویژگی‌های کنسول پلی‌استیشن 4 پرو پشتیبانی می‌کند. هرچند ویژگی‌های این کنسول جدید روشن است با این حال، او اعلام کرد که بازی برروی پلی‌استیشن 4‌ پرو «در کنار نرخ فریم پایدار که اصل مهمی در سری است، بافت‌های غنی‌تر و گرافیک 4K داینامیک» خواهد داشت. در همین راستا، بازی Call of Duty: Infinite Warfare نیز پچ بروزرسانی ویژه پلی‌استیشن 4 پرو را دریافت می‌کند.

پلی‌استیشن 4 پرو در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان)‌ با برچسب قیمت ۴۰۰ دلار عرضه می‌شود. شما می‌توانید با ورود به سایت گیم‌اسپات لیست کامل بازی‌هایی که پچ پلی‌استیشن 4 پرو را دریافت می‌کنند، مشاهده کنید.

تنها راه دسترسی به بازی Modern Warfare Remastered خریداری یکی از نسخه‌های پریمیوم بازی Infinite Warfare است که از قیمت ۸۰ دلار آغاز می‌شود. افرادی که این بازی را پیش‌خرید کرده‌اند می‌توانند تا حالت کمپین Modern Warfare Remastered را اکنون برروی پلی‌استیشن 4 تجربه کنند.

Infinite Warfare در تاریخ ۴ نوامبر ( ۱۴ آبان) برای ایکس‌باکس وان،‌ پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده