نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

تریلر قسمت سوم Batman: The Telltale Series

استودیو تل‌تیل گیمز به مناسبت عرضه اپیزود سوم Batman: The Telltale Series، تریلر جدید آن را منتشر کرد.

اپیزود سوم بازی Batman: The Telltale Series دیروز (۴ آبان) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه شد و استودیو تل‌تیل گیمز، سازنده بازی، به همین مناسبت تریلر جدیدی از آن منتشر کرده است که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

|

اپیزود سوم بازی بتمن New World Order نام دارد و داستان آن در ادامه داستان قسمت قبلی روایت می‌شود. در این قسمت حمله پنگوئن باعث ایجاد وحشت بین گاتهام شده است و همچنین شاهد ارائه جزییات جدیدی از روابط سلینا کایل و بروس وین نیز خواهیم بود. به‌علاوه هاروی دنت، شهردار گاتهام، هم تبدیل به شخصیت متفاوتی شده است که دیگر خیلی قابل‌اعتماد نیست.

Batman: The Telltale Series یکی از موفق‌ترین بازی‌های استودیو تل‌تیل گیمز بوده است؛ به‌طوریکه اپیزود دوم آن توانست در نقد زومجی نمره بسیار خوب ۸/۵ را دریافت کند. خلاصه‌ای از نقد این بازی به شرح زیر است:

«فرزندان آرکام» به‌عنوان اپیزود دوم بازی Batman: The Telltale Series عملکرد خوب و مناسبی را از خود به جای گذاشته است. اگر مشکلات مربوط به افت فریم بازی را که بعضا در بعضی از صحنه‌ها واقعا آزار دهندست جدا کنیم، می‌توان گفت بتمن ساخته تل‌تیل یکی از بهترین ساخته‌های این چند وقته اخیر این استودیو است. همچنین داستان بازی و تعامل شخصیت‌ها به گونه‌ای انتخاب شده که مدام دوست دارید آینده این ارتباط‌ها را مشاهده کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده