نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

تریلر جدید بازی Prey با نام The History of TranStar

در تریلر جدید Prey، جان اف کندی از حادثه ترور جان سالم به در می‌برد!

کمپانی بتسدا، ناشر بازی Prey، امروز تریلر جدیدی از آن منتشر کرده است که «The History of TranStar» نام دارد و بیش‌تر در مورد تاریخچه دنیای بازی است. بازی Prey در یک دنیای تخیلی جریان دارد که در آن جان اف کندی (رییس جمهور سابق آمریکا که ترور شد) از حادثه ترور جان سالم به در می‌برد و این قضیه تاثیری شگفت بر دنیا می‌گذارد. کندی تمرکز زیادی روی پیشرفت برنامه‌های فضایی آمریکا می‌کند و با در دست گرفتن برنامه‌های فضایی مشترک آمریکا و روسیه، یک ماهواره روسی را تبدیل به پایگاه تحقیقاتی می‌کند و دانشمندان در آن در مورد موجودات غیر‌زمینی به تحقیق و بررسی مشغول می‌شوند.

پس از مرگ کندی و گذشت زمان، این پایگاه تحقیقاتی توسط موسسه TranStar خریداری شده و Talos نام می‌گیرد. این موسسه از این پایگاه برای اهداف غیرانسانی استفاده کرده و آزمایش‌های وحشتناکی را روی افراد حاضر در آن، که مورگان شخصیت اصلی بازی هم یکی از آنهاست، انجام می‌دهد. در ابتدای بازی و زمانی که مورگان به هوش می‌آید، متوجه می‌شود که تالوس توسط یک موجود غیر‌زمینی به نام «تایفون» کنترل می‌شود. تایفون موجودی است که انسان‌ها برای تحقیق آن را به پایگاه آورده بودند و قصد داشتند با استفاده از آن پیشرفت‌هایی در زندگی انسان‌ها حاصل کنند.

حال وظیفه مورگان است که از رمز و راز‌های این پایگاه پرده برداشته و برای نجات انسان‌ها اقدام کند. در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی را تماشا کنید:

|

مورگان اسمی است که هم برای خانم‌ها و هم آقایان استفاده می‌شود و دلیل انتخاب این اسم برای شخصیت اصلی بازی توسط استودیو آرکین، سازنده آن، این است که گیمر‌ها می‌توانند از بین شخصیت مورگان مونث یا مذکر یکی را انتخاب کنند. بازی Prey در سال ۲۰۱۷ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده