نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۰

بازی The Escapists 2 معرفی شد

قسمت دوم بازی شبیه‌ساز فرار از زندان The Escapists با انتشار تریلری رونمایی شد.

استودیو تیم 17، چندی پیش با انتشار تریلری به صورت رسمی از بازی The Escapists 2 رونمایی کرد. این بازی، یک بازی شبیه‌ساز فرار از زندان است و قرار است که سال آینده برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود. در این قسمت از بازی، بخش‌های آنلاین، رو در رو و همکاری دونفره آنلاین و آفلاین وجود دارد.

علاوه بر این، گرافیک بازی نسبت به نسخه اول، دارای جزئیات بیشتری است اما کماکان بازی استایل گرافیک پیکسلی خود را حفظ کرده است. شما همچنین قابلیت این را دارید که شخصیت خود را با جزئیات بیشتری شخصی‌سازی کنید. 

روش‌های جدید فرار و آیتم‌های جدیدی که می‌توانید با ترکیب کردن آیتم‌های مختلف ایجاد کنید نیز به قسمت دوم بازی اضافه شده‌اند. کریس دیویس، موسس استودیو مولدی توف که وظیفه ساخت بازی را بر عهده دارد، گفت که از این مسئله که با دوستان خود در استودیو Team 17 برروی این بازی کار می‌کند، بسیار هیجان‌زده است. وی در ادامه افزود که The Escapists 2، تمام مواردی که طرفداران از نسخه اول را دوست داشته‌اند، در خود دارد و موارد بسیار زیادی به آن اضافه شده است. در انتها نیز می‌توانید تریلر معرفی بازی را مشاهده کنید:

|


منبع ٍEuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده