نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

تریلر جدید Mafia 3 و توضیحات سازندگان در مورد ایده‌های اولیه بازی

اخیرا تریلر جدیدی از Mafia 3 منتشر شده و همچنین سازندگان توضیحاتی در مورد ایده‌های اولیه بازی داده‌اند.

دیگر چند روز بیش‌تر تا عرضه بازی موردانتظار Mafia 3 باقی نمانده است و این بازی روز ۱۶ مهر برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه خواهد شد. حال کمپانی توکی گیمز، ناشر بازی، تریلر جدیدی از آن منتشر کرده است که نحوه همکاری دوستان لینکن کلی، شخصیت اصلی بازی، با وی را در راستای گرفتن انتقام از مافیا نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

همچنین علاوه بر انتشار این تریلر، هیدن بلک‌من، سازنده بازی در استودیو هنگر ۱۳، مصاحبه‌ای با بلاگ پلی‌استیشن داشته و در آن از ایده‌های اولیه بازی صحبت کرده است. وی در این مورد اعلام کرد که ایده اولیه تیم سازنده بازی، بازگشت به شهر امپایر بی بود که وقایع نسخه دوم مافیا در آن جریان داشت. همچنین ایده دیگری که مطرح شده بود، استفاده از چند شهر کوچک به جای یک شهر بزرگ در بازی بود. به‌علاوه بلک‌من در صحبت‌های خود اعلام کرد که ممکن بود داستان بازی در سال ۱۹۵۲ یا حتی در طول چندین سال در دهه ۶۰ میلادی جریان داشته باشد. به‌علاوه برای شخصیت اصلی بازی هم ایده‌های مختلفی وجود داشت و ممکن بود به جای لینکلن کلی، شاهد یک افسر پلیس، یک عضو همه‌کاره مافیا یا یک مجرم تازه‌کار باشیم. سازنده بازی در ادامه صحبت‌های خود گفت:

تمامی ایده‌های اولیه ما پتانسیل لازم برای ارائه یک داستان جنایت‌کارانه و گیم‌پلی جذاب را داشتند. ولی حسی به ما می‌گفت که این ایده‌ها نمی‌توانند نتیجه خوبی ارائه کنند. برای مثال ما می‌دانستیم که به یک شهر خاص نیاز داریم؛ شهری که کاراکتر مخصوص به خود را داشته و در عین حال شباهت‌هایی هم به امپایر بی داشته باشد. به همین دلیل هم سراغ خلق نیو بوردو رفتیم و در ساخت آن از شهر نیو ارلینز الهام گرفتیم که تمامی این ویژگی‌ها را داشت.

وقایع بازی مافیا ۳ همچنین در سال ۱۹۶۸ روایت می‌شود و شخصیت اصلی آن یعنی لینکلن هم یک دورگه است که تازه از جنگ ویتنام برگشته است. در جریان داستان بازی اشاره‌هایی به مشکلات نژادپرستی و نتایج جنگ خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده