// سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱

ویدیویی سینمایی بسته الحاقی Destiny: Rise of Iron

بانجی، توسعه دهنده بازی اول شخص Destiny، ویدیوی سینمایی آغازین بسته الحاقی Rise of Iron را منتشر کرد.

با فرارسیدن ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) بانجی رسما با انتشار بسته‌الحاقی Rise of Iron برای بازی شوتر - آنلاین Destiny، ویدیوی سینمایی آغازین این بسته‌الحاقی را منتشر کرد. در این ویدیو شاهد توضیحات لرد سالادین، آخرین Iron Lord‌ هستیم.

بسته‌الحاقی Rise of Iron یا «خیزش آهن» بازیکنان را به مکانی جدید با نام «The Plaguelands» می‌برد. از سوی دیگر لرد سالادین نیز قصد دارد تا با پرورش Iron Lord‌های جدید به مقابله با نژاد Fallen بپردازد. بسته‌‌الحاقی جدید همچنین دارای ویژگی‌های جدیدی از جمله حالت Supremacy است که مشابه با حالت Kill Confirmed در بازی Call of Duty عمل می‌کند. به واسطه حالت فوق شما باید بعد از کشتن حریف تاج یا Crest او را برای ثبت دو امتیاز بردارید. محتوای جدید همچنین شامل یک ماموریت ۶ نفره Raid و تعدادی حالت همکاری سه نفره جدید Strike‌ نیز می‌شود. از جمله بهترین ویژگی تازه Rise of Iron، می‌توان به قابلیت شخصی‌سازی سلاح‌ها و زروه‌ها اشاره کرد. با ویژگی‌ جدید که Ornament نامگذاری شده توانایی شخصی‌سازی سلاح‌ها را خواهید داشت. از بعد گرافیکی نیز شاهد افزایش سطح کیفیت نورپردازی در Destiny خواهیم بود.

بسته‌الحاقی Rise of Iron از امروز برای دارندگان نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. بانجی از عدم انتشار این بسته‌الحاقی برای نسل قبلی کنسول‌ها خبر داده است.

|


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده