نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

تریلر زمان عرضه Destiny: Rise of Iron منتشر شد

تنها چند روز تا انتشار Destiny: Rise of Iron باقی مانده و اکنون تریلر زمان عرضه‌ی این بسته‌ی الحاقی منتشر شده است. در ادامه می‌توانید همراه زومجی این ویدیو را تماشا کنید.

استودیو بانجی (Bungie) و اکتیویژن (Activision)، سازنده و ناشر بازی Destiny، تریلر زمان عرضه‌ی بسته‌ی توسعه‌ی Rise of Iron را منتشر کردند. این تریلر سینمایی با نمایی از چند گرگ آغاز می‌شود و پس از اشاره کردن به بخش‌هایی از پیش‌درآمد داستان Iron Lordها، به سراغ گیم‌پلی بازی در محتوای جدید می‌رود.

بسته‌ی الحاقی Rise of Iron کمپین جدیدی را به بازی Destiny اضافه می‌کند که وقایع آن در منطقه‌ی Plaguelands اتفاق می‌افتد. این محتوای دانلودی همچنین یک Raid (ماموریت شش-نفره) را به‌همراه تعدادی Strike بازسازی‌شده و جدید (حالت همکاری سه-نفره) به بازی می‌آورد و گزینه‌های تازه‌ای را برای سفارشی‌سازی سلاح و زره در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.


بسته‌ی الحاقی Destiny: Rise of Iron قرار است در ۳۰ شهریور (۲۰ سپتامبر) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود. در همان روز، مجموعه‌ی Destiny: The Collection هم برای این دو کنسول عرضه خواهد شد. این مجموعه بازی اصلی را به‌همراه تمام بسته‌های توسعه‌ی آن به‌طور یک‌جا در اختیار خریداران می‌گذارد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده