نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۲

ویدیو استاپ-موشن با اسباب بازی های فیلم Rogue One: A Star Wars Story

کمپانی دیزنی ویدیویی استاپ موشن را که با اسباب بازی‌های فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) ساخته شده است، منتشر کرد. در ادامه با تماشای این ویدیو همراه باشید.

کمپانی دیزنی اخیرا ویدیویی منحصر به فرد را از فیلم Rogue One: A Star Wars Story که به شکل انیمیشنی و استاپ موشن توسط یکی از طرفداران این مجموعه ساخته شده است، منتشر کرد. برای ساخت ویدیو ترکیبی از اسباب بازی‌های لگویی و سری بلک مجموعه جنگ ستارگان استفاده شده است. در این ویدیو کوتاه همچنین یک رقابت و مسابقه برای طرفداران جنگ ستارگان اعلام شد که در این مسابقه طرفداران باید ویدیوی کوتاه و داستانی از جنگ ستارگان بسازند. در ویدیو منتشر شده چند شخصیت اصلی فیلم Rogue One به همراه استورم تروپرها نیز حضور داشتند.

در این ویدیو، سیاره جدید جدا (Jedha) به صورت خلاصه نمایش داده می‌شود. این سیاره جدید، پیش از این در دنیای جنگ ستارگان دیده نشده است و نخستین بار در فیلم Rogue One این سیاره را مشاهده خواهیم کرد. جیمی پیتارو، رئیس بخش فروش محصولات و  رسانه‌های تعاملی دیزنی در این رابطه می‌گوید:

این ویدیوی کوتاه که توسط یکی از طرفداران ساخته شده است، محتوای آن یک ادای احترام فوق العاده به مجموعه جنگ ستارگان است که روزانه در جامعه آنلاین شاهد چنین ارسال‌هایی هستیم. در مسابقه طراحی The Go Rogue با ذهن و تفکرات طرفداران جنگ ستارگان در مورد این مجموعه بیشتر آشنا می‌شویم. ما می‌خواهیم آن‌ها در یک حرکت رو به جلو و براساس فیلم Rogue One، با ذهن و خلاقیت خود، داستان روگ خود را خلق و روایت کنند.

مسابقه و رقابت در ساخت این ویدیوهای کوتاه داستانی و بامزه در سراسر جهان آزاد است و این مسابقه قرار است از تاریخ ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) امسال آغاز شود. اگر شما موفق به برنده شدن در این مسابقه شوید، قادر به شرکت در نمایش ویژه فیلم Rogue One در سن فرانسیسکو همراه با اعضای لوکاس‌فیلم خواهید بود.  در ادامه می‌توانید این ویدیوی جالب را تماشا کنید:

|

فیلم Rogue One: A Star Wars Story به کارگردانی گرت ادواردز، در تاریخ ۲۶ آذر (۱۶ دسامبر) سال جاری اکران خواهد شد و علاوه بر جونز،بازیگران دیگری چون بن مندلسون، مدز میکلسن، دیگو لونا، دانی ین، جیانگ ون، آلن تودیک، ریز احمد و فارست ویتاکر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده