نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۹

اولین DLC بازی Dark Souls 3 رسما با انتشار تریلری معرفی شد

دیروز اطلاعات مربوط به اولین DLC بازی Dark Souls 3 فاش شد و حال باندای نامکو رسما با انتشار تریلری این بسته الحاقی را با نام Ashes of Ariandel معرفی کرده است. با زومجی همراه باشید.

کمپانی باندای نامکو از چند وقت پیش اعلام کرده بود که امروز (۳ شهریور) اولین DLC بازی Dark Souls 3 را معرفی خواهد کرد. با این حال دیروز مجله ژاپنی فامیتسو پیش از موعد رسمی از این DLC رونمایی کرد که Ashes of Ariandel نام دارد و امروز هم Namco رسما با انتشار تریلری این بسته الحاقی را معرفی و تایید کرده است. در ادامه می‌توانید تریلر مذکور را تماشا کنید:

|

با اینکه نامکو جزییات زیادی از این DLC ارائه نکرده، ولی مشخص شده که گیمر‌ها در جریان آن باید به سرزمین‌های یخ‌زده «آریاندل» سفر کنند و از یک راز وحشتناک پرده بردارند:

این وظیفه شما است که شیطان درون را شکست دهید و بدانید که چه چیزی باعث ویرانی این منطقه شده است. بسته Ashes of Ariandel دشمنان و چالش‌های جدیدی به بازی اضافه می‌کند و داستان آن هم داستان بازی اصلی را بسط خواهد داد.

در ادامه هم می‌توانید تصاویری از این بسته الحاقی را مشاهده کنید که محیط‌های برفی بسیار زیبایی را نشان می‌دهند:

Ashes of Ariandel اولین DLC بازی Dark Souls 3 است که می‌توانید آن را با قیمت ۱۵ دلار روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 یا پی‌سی خریداری کنید. این بسته که در تاریخ ۲۵ اکتبر (۴ آبان) عرضه می‌شود، به عنوان بخشی از Season Pass بیست و پنج دلاری بازی هم قابل دریافت است. برای دارک سولز 3 یک بسته الحاقی دیگر هم عرضه خواهد شد که انتظار می‌رود اوایل سال ۲۰۱۷ شاهد عرضه آن باشیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده