// چهار شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

تماشا کنید: بتای عمومی بازی Paragon آغاز شد

روز گذشته کمپانی اپیک گیمز (Epic Games)، بتای عمومی بازیParagon، جدیدترین محصول این کمپانی در سبک MOBA را آغاز کرد. با زومجی همراه باشید.

سال گذشته بود که کمپانی اپیک گیمز که بازی‌های Unreal Tournament ،Gears of War و Infinity Blade را در کارنامه دارد، بازی رایگان Paragon را معرفی کرد. ماه مارس سال جاری این کمپانی نسخه دسترسی پیش از موعد این بازی را ارائه داد که تجربه آن مستلزم خرید یا دریافت کد مخصوص این نسخه بود. حال کمپانی اپیک گیمز در روز گذشته با انتشار یک تریلر، بتای عمومی بازی Paragon را بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی آغاز کرد.

اصطلاح بتای عمومی بدان معنا است که برای تجربه بازی Paragon نیازی به پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای نبوده و می‌توانید به رایگان از این بازی آنلاین لذت ببرید. کمپانی اپیک گیمز در این بازی، برخلاف نمونه‌های هم‌سبک از جمله Dota 2 و Smite که در آن‌ها امکان انتخاب از بین چند شخصیت محدود وجود دارد، مشابه بازی League of Legends عمل کرده و تمامی شخصیت‌ها را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین برطبق برنامه‌ریزی کمپانی اپیک گیمز هر سه هفته یک شخصیت جدید ارائه می‌شود و این کمپانی قصد ندارد آیتم‌های تاثیرگذار در گیم‌پلی را به فروش برساند. تریلر بتای عمومی بازی Paragon را در زیر مشاهده می‌کنید:

  | 

بازی Paragon، همانند بازی Smite از زاویه دید سوم‌شخص بهره می‌برد. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این بازی، رخ دادن نبردهای آن در یک نقشه آزاد با ارتفاعات و بلندی‌های متفاوت است. همچنین کمپانی اپیک گیمز به منظور شخصی‌سازی استراتژی و تجهیزات از سیستم مبتنی بر کارت استفاده کرده است. پیش از این علاوه بر معرفی نسخه فیزیکی بازی Paragon، کمپانی اپیک گیمز سیستم موردنیاز این بازی را اعلام کرده است


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده