نویسنده: محسن وزیری
// سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

تماشا کنید: اولین تیزر فیلم فروشنده

حدود دو هفته به اکران جدیدترین اثر اصغر فرهادی مانده و حالا شاهد انتشار اولین تیزر فیلم فروشنده هستیم. با زومجی و تماشای این آنونس همراه باشید.

فیلم فروشنده شاید مورد انتظارترین فیلم امسال برای سینماروهای ایرانی باشد. اصغر فرهادی با اعتباری که در چند سال گذشته به دست آورده، جایگاه خود را به عنوان یکی از پرطرفداران‌ترین کارگردان‌های ایرانی تثبیت کرده است. پس از اینکه مشخص شد فروشنده از تاریخ ۱۰ شهریور اکران خود را آغاز می‌کند، حالا اولین تیزر فیلم توسط کانال رسمی تلگرام آن منتشر شده است.

در این تیزر بخش‌های جدیدی از فیلم را می‌بینیم که پیش از این منتشر نشده بودند، بنابراین اگر حساسیت زیادی در این مورد دارید تا اکران و دیدن خود فیلم صبر کنید. اما چیزی از داستان لو نرفته و همچنان زوج عماد و رعنا را می‌بینیم که مشغول بازی تئاتر «مرگ فروشنده» هستند و به دلایلی مجبور می‌شوند خانه‌ی فیلم خود را ترک کنند.

ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، بابک کریمی و فرید سجادی حسینی از بازیگران فروشنده هستند و اصغر فرهادی کارگردان، نویسنده‌ی فیلمنامه و تهیه‌کننده‌ی فیلم است. فروشنده را می‌توانید از دهم شهریور در سینماهای سراسر کشور به تماشا بنشینید و برای کسب اطلاعات بیشتر، به مطلب «نگاهی به فیلم «فروشنده»، جدیدترین ساخته اصغر فرهادی» در زومجی مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده